افتتاح خط ۱۰میلیاردی در گاز سوزان/۴۰ نفر سرِ کار رفتند
افتتاح خط ۱۰میلیاردی در گاز سوزان/۴۰ نفر سرِ کار رفتند

پایگاه خبری فرمانداری:خط تولید پوشش‌های جئومت شرکت تولیدی گازسوزان نجف‌آباد با اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی و اشتغال زایی ۴۰ نیروی جدید با حضور مسئولان رسما افتتاح شد. این خط جدید به منظور پوشش قطعات تولیدی شرکت در مقابل رطوبت و دیگر عوامل جوی با استفاده از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است. این روش […]

پایگاه خبری فرمانداری:خط تولید پوشش‌های جئومت شرکت تولیدی گازسوزان نجف‌آباد با اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی و اشتغال زایی ۴۰ نیروی جدید با حضور مسئولان رسما افتتاح شد.

این خط جدید به منظور پوشش قطعات تولیدی شرکت در مقابل رطوبت و دیگر عوامل جوی با استفاده از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است.

این روش با محیط زیست سازگار بوده و مواد اولیه آن زیر نظر استاندارد های NOF فرانسه تهیه می شود.

شرکت تولیدی گاز سوزان نجف‌آباد در سال ۱۳۵۹ باهدف توسعه و خودکفایی در تولید تجهیزات و خدمات موردنیاز صنعت گاز کشور تأسیس شد و یکی از اولین تولیدات این شرکت در شبکه توزیع و گازرسانی شهری، رگلاتورهای گاز خانگی است.

در حال حاضر این واحد صنعتی در قالب پنج واحد تولیدی، محصولات متنوعی را در سایزها و کلاس‌های مختلف طراحی، تولید و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند.

کنتورهای گاز خانگی و صنعتی شامل دیافراگمی، آلتراسونیک، جرمی حرارتی، کارتی-اعتباری و توربینی در کنار رگلاتورهای خانگی و صنعتی، اتصالات عایقی، شیرهای مسدودکننده و صنعتی، فیلترهای گاز خشک، ایستگاه‌های تقلیل فشار و اندازه‌گیری باقابلیت مانیتورینگ و کنترل از راه دور ازجمله تولیدات شرکت گازسوزان هستند.