تحویل پیکر شهید حججی به تعویق افتاد+ فیلم
تحویل پیکر شهید حججی به تعویق افتاد+ فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،باوجود خروج کاروان تروریست های داعش از  الجرود لبنان و حضور در محل تعیین شده در شرق سوریه برای انجام مبادله شهدا و اسرای مقاومت، خلف وعده تروریست ها مانع از انجام کامل مبادله شد. بر اساس توافق، قرار بود تروریست ها در ازای دریافت اجازه از حزب الله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،باوجود خروج کاروان تروریست های داعش از  الجرود لبنان و حضور در محل تعیین شده در شرق سوریه برای انجام مبادله شهدا و اسرای مقاومت، خلف وعده تروریست ها مانع از انجام کامل مبادله شد.
بر اساس توافق، قرار بود تروریست ها در ازای دریافت اجازه از حزب الله برای خروج از خاک لبنان و انتقال به بخش های تحت اشغال داعش در دیرالزور، یک اسیر لبنانی و پیکرهای سه شهید از جمله شهید محسن حججی را تحویل دهد.

انتقال تروریست های داعش و خانواده هایشان از منطقه مرزی بین سوریه و لبنان به شرق سوریه از روز دوشنبه آغاز شده بود و حتی ارتش سوریه اتوبوس های حامل آنها را اسکورت می کرد.
تروریست های منتقل شده ادعا کرده اند که همکیشانشان در دیرالزور آنها را نپذیرفته و خائن لقب داده اند، از همین رو حاضر به تحویل دادن پیکر شهدا و اسیر لبنانی نیستند.