طعنه زنان، تسلیم «محسن حججی» شدند
طعنه زنان، تسلیم «محسن حججی» شدند

روزنامه جوان: آنها که جز با زبان تلخ و طعنه از سپاه یاد نمی‌کردند، در این زمان، تسلیم نگاه حجت خدا و بسیجی شهید محسن حججی شدند و زبان به تحسین و تمجید حماسه‌سازی او و همرزمان شهید و رزمنده‌اش گشودند. او «پاسدار انقلاب» بود اما نه در پشت میز ریاست پدر و نه با اقدام […]

روزنامه جوان: آنها که جز با زبان تلخ و طعنه از سپاه یاد نمی‌کردند، در این زمان، تسلیم نگاه حجت خدا و بسیجی شهید محسن حججی شدند و زبان به تحسین و تمجید حماسه‌سازی او و همرزمان شهید و رزمنده‌اش گشودند. او «پاسدار انقلاب» بود اما نه در پشت میز ریاست پدر و نه با اقدام سلبی علیه جناح مخالف سیاسی، او آن قدر کار ایجابی داشت و آن قدر بزرگوارانه از کنار طاعنان وطنی گذشته بود که وقت پاسخ به طعنه‌ها را نداشت. بعد از این وحدت مثال‌زدنی، سخنان اخیر رئیس‌جمهور نیز ستودنی بود.

اینگونه بود که یک بسیجی به نام حججی که پس از پایان جنگ تحمیلی به دنیا آمده، همه را از خود راضی کرد، نه حتی شخص رئیس‌جمهور را که خود چندین بار گفته است یک بسیجی است و فقط گاهی حق بسیجی و پاسدار را آن طور که باید ادا نمی‌کند، بلکه حتی بدترین طعنه زنندگان داخلی را به سکوت و سپس به تمجید واداشت.

به قلم: علی علوی