مسیر تشییع عوض شد/ «محسن» یکشنبه می رسد
مسیر تشییع عوض شد/ «محسن» یکشنبه می رسد

بر طبق اعلام یکی از  افراد حاضر در جلسه مسئولان نجف آباد که نیم ساعت پیش تمام شد، مسیر تشییع شهید از میدان بسیج به سمت میدان آزادگان و در انتها نیز گلزار شهدا، تعیین شد. پیکر نیز در محل یادمان شهدا دفن خواهد شد. البته با انتخاب حسینیه فاطمه زهرا به عنوان نقطه شروع […]

بر طبق اعلام یکی از  افراد حاضر در جلسه مسئولان نجف آباد که نیم ساعت پیش تمام شد، مسیر تشییع شهید از میدان بسیج به سمت میدان آزادگان و در انتها نیز گلزار شهدا، تعیین شد.

پیکر نیز در محل یادمان شهدا دفن خواهد شد.

البته با انتخاب حسینیه فاطمه زهرا به عنوان نقطه شروع تشییع مخالفت شده و دلیل آن را عدم امکان بستن مسیر ترانزیتی و مسائل امنیتی ذکر کرده اند.

پیش از این قرار بود مراسم تشییعی برای شهید روز یکشنبه در تهران برگزار شود ولی با درخواست مسئولان و مردم، تشییع تهران روز شنبه خواهد بود و نجف آباد یکشنبه میزبان شهدیش خواهد شد.

در حال حاضر نیز ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد، کار ایجاد موکب های پذیرایی در طرفین مسیر تشییع را با همکاری هیات های مذهبی شروع کرده است.

پذیرایی و اسکان جمعیت میلیونی حاضر در مراسم تشییع، دیگر دغدغه مردم و مجموعه های مردمی است که مسئولان اعلام کرده اند برای آن نیز در حال برنامه ریزی هستند.

هنوز سخنگوی خاصی برای اطلاع رسانی پیرامون ویژه برنامه های تشییع و تدفین شهید اعلام نشده ولی یکی از مسئولان حاضر در آخرین جلسه تشکیل شده در این خصوص، گفت: «برای مراسم، مسیر از میدان دانشگاه آزاد به سمت میدان بسیج بسته خواهد شد.»