شهید عزیزم بازنگرد!
شهید عزیزم بازنگرد!

حتما وطن‌فروشان ظاهرنما برای گرفتن زیر تابوتت گوی سبقت را خواهند ربود تا بتوانند دوباره افکار مردم ساده و ظاهربین را منحرف کنند. عصر فارس؛ مرضیه ندایی؛ شهید عزیزم خوش آمدی اما ای کاش هرگز بازنگشته بودی!! نگران آنم که با آمدنت خاطر عده ای مکدر شود، همان ها که عمری خود را پشت شعارهای […]

حتما وطن‌فروشان ظاهرنما برای گرفتن زیر تابوتت گوی سبقت را خواهند ربود تا بتوانند دوباره افکار مردم ساده و ظاهربین را منحرف کنند.

عصر فارس؛ مرضیه ندایی؛ شهید عزیزم خوش آمدی اما ای کاش هرگز بازنگشته بودی!! نگران آنم که با آمدنت خاطر عده ای مکدر شود، همان ها که عمری خود را پشت شعارهای زیبایشان مخفی کرده اند، همان ها که برای فریب مردم از قرآن و احادیث می گویند از مقاومت و ایستادگی میگویند اما تا تقی به توقی بخورد باید در زیر پرچم های آمریکا و انگلیس پیدایشان کنی. همان ها که جیبهایشان از حقوق های نجومی و اختلاس های سرسام آور پر است و تا حلقوم در مال حرام و بیت المال مردم فرو رفته اند و دم از دین و دیانت می زنند. تو بی سر آمدی تا به همه ثابت کنی گر سرت برود اما پای عهد و پیمانت با ولی زمان خواهی ماند. تو آمدی، اما زودتر از همه پله های  جاودانگیت را تا اوج طی کردی و به معبود رسیدی.
حتما وطن فروشان ظاهرنما برای گرفتن زیر تابوتت گوی سبقت را خواهند ربود تا بتوانند دوباره افکار مردم ساده و ظاهربین را منحرف کنند; همانطـور که در سلفی گرفتن با موگرینی و نشان دادن شاهکار خود به غرب و بردن آبروی ایران پیشقدم شده بودند. همان منافقانی که یک پایشان زیر پرچم استعمارگران و پای دیگرشان در راهپیمایی ها و سر دادن شعار مرگ بر استعمار و آمریکا و انگلیس هست!!
شهید عزیزم بازنگرد..! اینجا برای پول و شهرت دین می فروشند؛ وطن می فروشند، عزت می فروشند. اینجا دختران مفسد و مظلومشان! برای همه قابل احترام و ستودنی هستند. اینجا از شوق مذاکره با آمریکا بال بال می زنند, همان آمریکایی که پشتوانه ی اصلی تروریست ها و داعشیان برای نابودی ایران است.
کجائید شهید حججی ها، کجائید تا دوباره فریادهای خفته ی « این عمار» رهبرم را پاسخ دهید; بعد از شما چه کسی مرحمی بر دل زخم دیده ی او خواهد گذاشت?! می بینید..? شما هم می بینید عمروعاصیان او را دوره کرده اند تا فریادهای روشنگرانه اش به گوش مردم نرسد, تا بتوانند نور حق و حقیقت را خاموش کنند و چه زیبا ماجرای جنگ صفین در حال تکرار شدن است..!!
نمی دانم چگونه روز تشییعت می خواهند اشک تمساح سر دهند و اظهار ناراحتی و شرمساری کنند و ظاهر نفاق گونه ی خود را در پشت ماسک های زیبا پنهان کنند … نمی دانم چگونه شب را آسوده خواهند خفت حال آنکه جای پایشان را بر روی پیکرهای بی جان شما محکم می کنند … کاش هرگز نیامده بودی….