مسابقه طراحی دوچرخه الکتریکی در دانشگاه آزاد نجف آباد
مسابقه طراحی دوچرخه الکتریکی در دانشگاه آزاد نجف آباد

ایسنا:معاون پژوهشی دانشگاه آزاد نجف‌آباد از برگزاری دومین مسابقات بین‌المللی طراحی و ساخت دوچرخه‌های الکتریکی خبر داد. رضا ابراهیمی تصریح کرد: مسابقات طراحی دوچرخه‌های الکتریکی امسال دومین دوره خود را تجربه خواهد کرد و تفاوت اصلی آن با سال قبل، ارتقای این دوره به سطح بین‌المللی است تا بتوانیم ایده‌های خوبی در این زمینه داشته باشیم. […]

ایسنا:معاون پژوهشی دانشگاه آزاد نجف‌آباد از برگزاری دومین مسابقات بین‌المللی طراحی و ساخت دوچرخه‌های الکتریکی خبر داد.

رضا ابراهیمی تصریح کرد: مسابقات طراحی دوچرخه‌های الکتریکی امسال دومین دوره خود را تجربه خواهد کرد و تفاوت اصلی آن با سال قبل، ارتقای این دوره به سطح بین‌المللی است تا بتوانیم ایده‌های خوبی در این زمینه داشته باشیم.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد نجف آباد اضافه کرد: مسابقات در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن ۲۸ تا ۳۰ شهریور است که در این مرحله طرح‌ها و ایده‌ها بررسی شده و در مرحله دوم که در اسفند ماه برگزار می‌شود، به ساخت دوچرخه‌ها و هم‌چنین جذب سرمایه‌گذار برای تیم‌های شرکت‌کننده اقدام می‌کنیم.

وی تاکید کرد: حضور ۲۰ تیم در این دوره از مسابقات پیش‌بینی شده است که شامل ۱۵ تیم ایرانی و پنج تیم خارجی است که فرصت بسیار خوبی است تا تیم‌های ایرانی بتوانند خود را در این رقابت محک بزنند.

ابراهیمی گفت: دانشگاه آزاد نجف آباد تنها هزینه برگزاری و حمایت از تیم‌های شرکت کننده خود دانشگاه را برعهده دارد و هزینه طراحی و ساخت دوچرخه‌های الکتریکی به عهده خود شرکت‌کنندگان است.