تصادف۲خودرو در جاده ویلاشهر
تصادف۲خودرو در جاده ویلاشهر

ایرنا: مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: بامداد روز سه شنبه ۲  خودروی سواری پراید و پژو در مسیر ویلاشهر به آزادگان در محدوده  نجف آباد تصادف کردند که حاصل آن ۶  مصدوم بود. غفور راستین افزود: در این حادثه ۶ نفر شامل سه زن، دو مرد و یک کودک دچار مصدوم شدند که پس […]

ایرنا: مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: بامداد روز سه شنبه ۲  خودروی سواری پراید و پژو در مسیر ویلاشهر به آزادگان در محدوده  نجف آباد تصادف کردند که حاصل آن ۶  مصدوم بود.

غفور راستین افزود: در این حادثه ۶ نفر شامل سه زن، دو مرد و یک کودک دچار مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه در محل سانحه، به بیمارستان شهید منتظری نجف آباد منتقل شدند.
فوریت‌های پزشکی شهرستان نجف آباد در سه ماهه ابتدای امسال ۳ هزار و ۳۴۳ ماموریت را انجام داد که در این ماموریت‌ها، ۲ هزار و ۳۱۱ نفر پس از دریافت خدمات درمانی اولیه از سوی واحد اورژانس پیش‌بیمارستانی، به مراکز درمانی منتقل و ۴۱۷ نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.
۹۶۳ مورد از تصادفات این شهرستان در مناطق شهری و ۳۴۳ مورد در مناطق جاده‌ای رخ داده است.
فوریت‌های پزشکی این شهرستان با برخورداری از ۷ پایگاه با ۸ واحد امدادی، ۴۱ پرسنل و یک اتاق فرمان، به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی است. (تصویر تزیینی است)