ادامه دیدارهای همسر شهید حججی با خانواده مدافعان حرم+ تصاویر
ادامه دیدارهای همسر شهید حججی با خانواده مدافعان حرم+ تصاویر

پایگاه خبری موسسه شهید کاظمی: همسر پاسدار شهید مدافع حرم محسن حججی، در ادامه دیدارهای خود با خانواده شهدای مدافع حرم لشکر زرهی۸ نجف اشرف، به دیدار خانواده شهید حمید رضا دایی تقی رفت. همسر شهید دایی تقی: «با شنیدن خبر شهادت شهید حججی تمام آن روزهای پس از شهادت همسرم برایم زنده شد، دوباره […]

پایگاه خبری موسسه شهید کاظمی: همسر پاسدار شهید مدافع حرم محسن حججی، در ادامه دیدارهای خود با خانواده شهدای مدافع حرم لشکر زرهی۸ نجف اشرف، به دیدار خانواده شهید حمید رضا دایی تقی رفت.

همسر شهید دایی تقی: «با شنیدن خبر شهادت شهید حججی تمام آن روزهای پس از شهادت همسرم برایم زنده شد، دوباره شب زنده داری و اشک و آه،  مهمان خانه ما شده بود.حال روحی ام اصلا مساعد نبود، تا حدی که نتوانستم در تمام برنامه های شهید حججی به طور کامل شرکت کنم.»
«با خودم فکر میکردم؛ اگر حمیدرضا این نحوه اسارت و شهادت را تجربه میکرد، من چه میکردم و هنوز هم روز به روز بر داغ دلمان افزوده میشود.»

همسر شهید حججی: «شهدا با دل مردم کار دارند.عزت را خداوند میدهد.شهید حججی را خداوند انتخاب کردند.شاید شهدای دیگری باشند که اجر و مقام ایشان،  از شهید حججی بسیار والاتر باشد و یا ایشان نحوه شهادت مشابه داشته باشند،اما این عزت و وحدت ملی و این انتخاب، از جانب خداوند است و ما هم تسلیم و راضی به تقدیر الهی هستیم.»
«دشمنان میخواهند این اتحاد نباشد، میخواهند ارتباط خانواده ی شهدا نباشد.»

پیش از این نیز، خانواده شهید حججی با خانواده پاسدار شهید روح الله کافی زاده دیدار کرده بودند. محسن حججی یازدهمین شهید مدافع حرم لشکر زرهی۸ نجف اشرف محسوب می شود. ۶ نفر هم از اعضای گردان فاطمیون که از نجف آباد اعزام شده اند، تاکنون به شهادت رسیده اند.

شرح کامل این دیدار را این جا بخوانید