احوال موکب های تشییع در بامداد پنج شنبه
احوال موکب های تشییع در بامداد پنج شنبه

افغانستانی های مقیم نجف آباد هم که تاکنون ۵ شهید را تقدیم راه دفاع از حرم و تامین امنیت منطقه کرده اند، برای خود موکب متفاوت و زیبایی را تدارک دیده اند. از متفاوت ترین موکب های ایجاد شده باید به موکب بچه های جوزدان اشاره کرد که سازه گنبدی شکل خود در نزدیکی میدان […]

افغانستانی های مقیم نجف آباد هم که تاکنون ۵ شهید را تقدیم راه دفاع از حرم و تامین امنیت منطقه کرده اند، برای خود موکب متفاوت و زیبایی را تدارک دیده اند.

از متفاوت ترین موکب های ایجاد شده باید به موکب بچه های جوزدان اشاره کرد که سازه گنبدی شکل خود در نزدیکی میدان شهدا را به نام شهدای جوزدان نام گذاری کرده اند.

در نزدیکی میدان شهدای دانشجو، ترافیک نسبتا سنگینی برای موکبی درست شده که روی شیشه عقب خودروها، شعارها و اصطلاحات مربوط به شهید حججی را می نویسد.

تنها موکبی که دو بخش جداگانه برای مردان و زنان در نظر گرفته، مجموعه متعلق به پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد است.

نام آن هم جالب انتخاب شده، «معلم شهید سید محمد رضا میردامادی» کسی که این واحد بزرگ دانشگاهی با وقف اموال او بنیان گذاری شد.

تمامی موکب های جانمایی شده در مسیر، تکمیل شده و حتی برخی پذیرایی خود را نیز شروع کرده اند. تعدادی مشغول تخلیه میوه هایی همچون هندوانه و هلو برای پذیرایی از تشییع کنندگان هستند.

هر موکب و ایستگاه صلواتی وابسته به جایی است. از نیروهای فاطمیون گرفته تا ارگان های دولتی و هیات های مذهبی.

شهرهای اطراف نجف آباد و محلات مختلف این شهر در کنار مجموعه های خارج از استان هم در بین این مجموعه ها مشاهده می شوند.

لشکر زرهی ۸ نجف اشرف هم چندین موکب در طول مسیر برپا کرده که در هر کدام تصاویر شهدای مدافع حرم خود را استفاده کرده است.