تشییع شهید حججی؛بزرگترین پس از امام و بی نظیر در تاریخ نجف آباد
تشییع شهید حججی؛بزرگترین پس از امام و بی نظیر در تاریخ نجف آباد

خبرگزاری میزان: عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در کانال تلگرامی اش نوشت: بدون تردید بعد از تشییع حضرت امام بزرگ‌ترین تشییع در پایتخت برای شهید حججی اتفاق افتاده. تجمع پنجشنبه نجف‌آباد نیز بزرگ‌ترین تجمع تاریخ این شهر است. شاخص‌های دیگر همچون هنر (پاشایی) شهرت (هاشمی) تقوی و دینداری (مهدوی‌کنی، مشکینی، تهرانی و …) هیچ […]

خبرگزاری میزان: عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در کانال تلگرامی اش نوشت: بدون تردید بعد از تشییع حضرت امام بزرگ‌ترین تشییع در پایتخت برای شهید حججی اتفاق افتاده. تجمع پنجشنبه نجف‌آباد نیز بزرگ‌ترین تجمع تاریخ این شهر است.

شاخص‌های دیگر همچون هنر (پاشایی) شهرت (هاشمی) تقوی و دینداری (مهدوی‌کنی، مشکینی، تهرانی و …) هیچ یک نتوانست تجمع انسانی در تراز شهادت حججی را ساماندهی کند. با اینکه ایشان در مقایسه با افراد ذکر شد گمنام بود.

شاید در شهر خودشان  نجف‌آباد هم درست شناخته نبود اما عنصر شهادت او را فراتر از شخصیت‌های ملی و بزرگان انقلاب و اخلاق برد.

این خود شاخص دیگری است که تا امام حسین در این کشور زنده است ایران نیز از گزند مصون است. شهادت، ملت ایران را بیمه می‌کند و به قافله سال ۶۱ هجری می‌رساند حتی با یک جوان گمنام ۲۵ساله.

(گنجی مسئولیت هایی همچون قائم مقامی سازمان بسیج دانشجویی کشور و ریاست مرکز مطالعات سازمان بسیج دانشجویی کشور را در کارنامه خود دارد.)