تلاش رئیس بنیاد شهید برای بازگشت خواهر زاده اخراج شده
تلاش رئیس بنیاد شهید برای بازگشت خواهر زاده اخراج شده

شهدای ایران:ابوالفضل ابوترابی نماینده ایثارگر مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن هشدار به رئیس بنیاد شهید در مورد سوء مدیریت ها در این نهاد انقلابی گفت: آقای شهیدی خواهرزاده ی خود را به وزارت اطلاعات معرفی کرده است تا پس از اخذ استعلام، وی را در یکی از مدیریت های بنیاد شهید به کار گیرد. […]

شهدای ایران:ابوالفضل ابوترابی نماینده ایثارگر مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن هشدار به رئیس بنیاد شهید در مورد سوء مدیریت ها در این نهاد انقلابی گفت: آقای شهیدی خواهرزاده ی خود را به وزارت اطلاعات معرفی کرده است تا پس از اخذ استعلام، وی را در یکی از مدیریت های بنیاد شهید به کار گیرد.

ابوترابی با انتقاد از نحوه مدیریت آقای شهیدی در بنیاد شهید خاطرنشان کرد: من هشدار می دهم که بنیاد شهید ملک خصوصی افراد نیست که بتواند اقوام خود را به کار گیرد و اقوام بازی کند. ما بهترین نیروهای ایثارگر را در بنیاد شهید داریم که می توانیم از آنها استفاده کنیم اما متاسفانه از آنها استفاده نمی شود.

نماینده مردم نجف آباد،تیران و کرون یادآور شد: اگر این خبر صحت داشته باشد و اگر واقعاً آقای شهیدی از وزارت اطلاعات استعلام گرفته باشد، از وزارت اطلاعات درخواست دارم که استعلام را به گونه ای ارائه کند که بنیاد شهید به یک پاتوق اقوام و اقوام بازی تبدیل نشود.

وی در پاسخ به این سوال که هدف آقای شهیدی از به کار گیری اقوام و اقوام بازی در بنیاد شهید چیست، گفت: البته این خبرهایی که به ما رسیده حکایت از این موضوع دارد اما امیدوارم که آقای شهیدی تدبیر لازم را برای جلوگیری از سوء مدیریت ها در بنیاد شهید به کار گیرد.

گفتنی است «میعاد صادقی» خواهرزاده شهیدی محلاتی در اوایل ریاست وی بربنیاد شهید و امور ایثارگران بسیاری از امور را در دست گرفته بود و پس از فاش شدن اقدامات فساد آمیزش از طرف دستگاه های امنیتی برکنار شد.