خوب سخنرانی می کنیم ولی ایمان نداریم
خوب سخنرانی می کنیم ولی ایمان نداریم

فارس: به رفقای روحانی می‌گویم اگر ما یک‌دهم شهید حججی کار می‌کردیم یک نفر بی‌نماز در این شهر نبود. امام جمعه نجف‌آباد در گردهمایی ائمه جماعت اصفهان مطرح کرد: شهید حججی در ابتدا در نماز جمعه کتاب می‌فروخت و خیلی به او اطمینان نداشتیم اما پس از مدتی دیدیم چه جوان خوبی است، مقید به نماز […]

فارس: به رفقای روحانی می‌گویم اگر ما یک‌دهم شهید حججی کار می‌کردیم یک نفر بی‌نماز در این شهر نبود.

امام جمعه نجف‌آباد در گردهمایی ائمه جماعت اصفهان مطرح کرد: شهید حججی در ابتدا در نماز جمعه کتاب می‌فروخت و خیلی به او اطمینان نداشتیم اما پس از مدتی دیدیم چه جوان خوبی است، مقید به نماز اول وقت بود، با علما ارتباط داشت اما با یک شهید ارتباط معنوی خاص داشت چرا که ایمان داشت که شهدا زنده‌اند، ما سخنرانی‌های جذابی در این خصوص می‌کنیم اما خودمان ایمان نداریم.

«بعضی‌ها شبهه می‌کنند که نظام می‌خواهد شهید حججی را اسطوره کند و او را بزرگ کنند در حالی که نخستین کسی که این شهید را مطرح کرد دشمن بود که می‌خواستند ایجاد رعب و وحشت کنند و اعلام کنند که پیروز شده‌اند.»

«بسیاری از الوات و مشروب‌خواران می‌گویند شهید حججی نامردی ما را به رخمان کشید، خیلی‌ها به او گفتند وقتی درآمد نداری ازدواج نکن اما او به خدا اعتماد داشت و ازدواج کرد.»

«کارهایی را انجام می‌داد که کسی انجام نمی‌داد و نمی‌خواست در چشم دیگران باشد. آخر شب‌ها سرویس‌های بهداشتی را تمیز می‌کرد و  به نجف‌آباد برمی‌گشت.»