۶قهرمانی در مسابقات استانی هلال احمر
۶قهرمانی در مسابقات استانی هلال احمر

تیم های اعزامی هلال احمر نجف آباد به بیست و هشتمین دوره مسابقات استانی رفاقت مهر، ضمن کسب شش عنوان قهرمانی در رشته های مختلف پسران و دختران، جواز حضور در مرحله کشور را هم کسب کردند. به گزارش «مسعود» خبرنگار افتخاری نجف آباد نیوز در این دوره داوطلبانی اعزامی از شهرستان در رشته های […]

تیم های اعزامی هلال احمر نجف آباد به بیست و هشتمین دوره مسابقات استانی رفاقت مهر، ضمن کسب شش عنوان قهرمانی در رشته های مختلف پسران و دختران، جواز حضور در مرحله کشور را هم کسب کردند.

به گزارش «مسعود» خبرنگار افتخاری نجف آباد نیوز در این دوره داوطلبانی اعزامی از شهرستان در رشته های امداد و کمک‌های اولیه،حمل مصدوم و اسکان اضطراری در دو بخش خواهران و برادران به عنوان قهرمانی استان دست پیدا کردند.

در تیم حمل مصدوم برادران  محمود ابوترابی، امیرحسین چترایی، امین درستی و علی سلمانی زاده حضور داشتند و در خواهران هم زهرا عظیمی، فاطمه تقی جراح، زهرا دهقانی و میترا عادلنیا نفرات تشکیل دهنده تیم بودند.

علی کرونی، مهدی رجایی، محمد جواد عباسیان و احمد کثیری در رشته چادر زنی برادران و  مطهره میرلوحی ، بشری اجاقی، مهتاب حسینی و مریم زمانی نیز در بخش خواهران همین رشته در رقابت ها حاضر بودند.

در تیم امداد و کمکهای اولیه برادران شهرستان هم  محمد هاشمی و عبدالله ستاری انتخاب شده بودند و در قسمت خواهران نیز  فائزه لطفی و فاطمه لطفی عضویت داشتند.

جمعیت هلال احمر نجف آباد  طی  سال های اخیر در بیشتر رقابت های استانی و کشور  توانسته عناوین قابل توجهی را به دست آورد.