قرارداد ما با سپاهان ترکمانچای است
قرارداد ما با سپاهان ترکمانچای است

تسنیم: مدیرعامل آینده سازان: هیئت مدیره باشگاه سپاهان مصوب کرده که برای تیمداری فوتبال در بخش بانوان ۳۰۰ میلیون تومان هزینه می‌کند. آنها می‌خواهند انتقال سهمیه بدون هیچ اخذ وجهی صورت بگیرد و حتی بدهی ۳۵۰ میلیون تومانی سال قبل را تقبل نکرده‌اند و می‌گویند تعهدی نداریم. سعید موحدی افزود: این انتقال منوط به تنظیم […]

تسنیم: مدیرعامل آینده سازان: هیئت مدیره باشگاه سپاهان مصوب کرده که برای تیمداری فوتبال در بخش بانوان ۳۰۰ میلیون تومان هزینه می‌کند. آنها می‌خواهند انتقال سهمیه بدون هیچ اخذ وجهی صورت بگیرد و حتی بدهی ۳۵۰ میلیون تومانی سال قبل را تقبل نکرده‌اند و می‌گویند تعهدی نداریم.

سعید موحدی افزود: این انتقال منوط به تنظیم صورتجلسه بین من و مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است، اما اینکه بعد از ۶ سال ما هیچ کاره می‌شویم و سهمیه به نام سپاهان می‌شود عجیب است.

مدیرعامل باشگاه آینده سازان تاکید کرد: با انتشار بیانیه باشگاه سپاهان، هجمه‌هایی که از امروز روی من است را چه کسی پاسخ می‌دهد؟ من باید بیانیه می‌دادم نه سپاهان اما به دلیل اینکه کسی نبود مجبور به این انتقال شدم. از آقای طاهری (مدیرعامل سپاهان) خواستم تیم را اجاره کنند و اگر سال آینده نخواستند به آینده سازان بازگردانند اما گفتند بدهی‌ها را تقبل نمی‌کنیم و می‌خواهند تیم را مجانی تحویل بگیرند. با این شرایط این قرارداد مانند قرارداد ترکمنچای است.