برای فاضلاب وام می دهند/خبری از سهام دار شدن نیست
برای فاضلاب وام می دهند/خبری از سهام دار شدن نیست

خبرگزاری صدا و سیما:برای نخستین بار درکشور واگذاری انشعابات آب و فاضلاب در نجف آباد با ارائه تسهیلات قرض الحسنه آغاز شده است. هاشم امینی مدیر آبفای استان افزود: متقاضیانی که توانایی مالی در پرداخت نقدی هزینه انشعابات را ندارند، می توانند با دریافت ۲میلیون تومان تسهیلات از خدمات انشعاب فاضلاب برخوردار شوند. وی اقساط […]

خبرگزاری صدا و سیما:برای نخستین بار درکشور واگذاری انشعابات آب و فاضلاب در نجف آباد با ارائه تسهیلات قرض الحسنه آغاز شده است.

هاشم امینی مدیر آبفای استان افزود: متقاضیانی که توانایی مالی در پرداخت نقدی هزینه انشعابات را ندارند، می توانند با دریافت ۲میلیون تومان تسهیلات از خدمات انشعاب فاضلاب برخوردار شوند.
وی اقساط پرداخت این تسهیلات را ۳۶ماهه اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود نوسازی انشعابات این شهرستان  تا سه سال آینده به پایان برسد. (البته درصد تسهیلات در خبر ذکر نشده)

البته حدود ۳سال پیش که پروژه فاضلاب نجف آباد مجددا پس از ۱۷سال توقف احیاء شد، مسئولان مدت زمان اتمام آن را بین سه تا پنج سال عنوان کردند ولی عدم تحقق وعده سهام دار شدن مردم و عدم استقبال مردم، کار را به عقب انداخته است.

البته مشخص نیست تکلیف پول افرادی که پیش از این به نیت سهامدار شدن، اشتراک فاضلاب خریده اند چه خواهد شد.

تاکنون بیش از ۶۳۰۰ انشعاب فاضلاب در نجف آباد و یزدانشهر به مشترکان واگذار شده است.