اردوی جهادی برای کار نیمه تمام شهید حججی
اردوی جهادی برای کار نیمه تمام شهید حججی

کانال رسمی شهید محسن حججی:دوستان و همرزمان شهید حججی در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم و محرومیت زدایی ساخت مسجد روستای کمرون با زیر بنای ۳۰۰ متر مربع به یاد شهدای مدافع حرم را آغاز نموده و عملیات خاک برداری و نقشه برداری نیز انجام شده است. یار قدیمی اردوهای جهادی موسسه امسال هم […]

کانال رسمی شهید محسن حججی:دوستان و همرزمان شهید حججی در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم و محرومیت زدایی ساخت مسجد روستای کمرون با زیر بنای ۳۰۰ متر مربع به یاد شهدای مدافع حرم را آغاز نموده و عملیات خاک برداری و نقشه برداری نیز انجام شده است.

یار قدیمی اردوهای جهادی موسسه امسال هم قرار بود کنارمان باشد و برای ساخت مسجد روستای کمرون در کنار هم آستین بالا بزنیم. امسال محسن نیست وگرنه حتما مثل سال گذشته میگفت اگر هیچ کسی هم نیاید و هیچ مسئولی به ما بودجه نرساند، من خودم تنها با دست خالی خواهم رفت.

امسال شاید محسن حججی بیشتراز این که دل نگران مراسم و حواشی شهادتش و … باشد دل آشوب کارهای روی زمین مانده جهادی است. نگران روزهایی که میگذرد و هوایی که سردتر می شود ومسجدی که در مراحل ابتدایی ساختش باقی مانده و همرزمان جهادگرش که در تلاش جذب کمک برای ساخت مسجدند و از همه مهمتر نگران مردم روستایی که یک سال دیگر هم بدون مسجد می مانند.
امروزاگرکسی به راه و رسم محسن حججی دل بسته است و میخواهد که در این جریان عظیمی که به راه انداخته است سهمی داشته باشد، آستین بالا بزند که وقت جهاد فرا رسیده است . هم اکنون گروه جهادی موسسه شهید کاظمی در حال انجام امور مقدماتی ساخت مسجد در روستای کمرون  هستند و شدیدا به منابع مالی و مصالح ساختمانی جهت ساخت احتیاج دارند.

هر ایرانی میتواند با پرداخت حداقل ۱۰۰۰۰ تومان در طرح یک خشت در بهشت شرکت نماید و به نیابت از شهید محسن حججی در ساخت مسجد سهیم باشد.

اردو به نام پاسدار شهید عباسعلی جوزی (آزاده ای که در فاجعه منا شهید شد) برگزار خواهد شد. زمان حرکت ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه۲۵ مهر ماه ۹۶ از محل مزار مطهر شهید محسن حججی ودر محل یادمان شهدای نجف آباد اعلام شده است.

شماره کارت : ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۷۴۱۲
شماره حساب ۴۰۸۶۷۱۰۸۶۹
شبا IR760120000000004086710869
درگاه واریز