دفتر مشارکت‌های مردمی شهرداری نجف‌آباد عامل رشد پروژه‌ها است
دفتر مشارکت‌های مردمی شهرداری نجف‌آباد عامل رشد پروژه‌ها است

نجف آباد – خبر گزاری مهر: فرماندار نجف‌آباد گفت: دفتر مشارکت های مردمی شهرداری نجف‌آباد عاملی مهم در روند روبه رشد پروژه ها است. سیروس محمودی در گفتگو با مهر با  اشاره به پایان کار سومین دوره فعالیت شوراهای اسلامی اظهار داشت: شورای اسلامی نهادی مردمی و اثر گذار در نهضت خدمت رسانی و پاسخگویی […]

نجف آباد – خبر گزاری مهر: فرماندار نجف‌آباد گفت: دفتر مشارکت های مردمی شهرداری نجف‌آباد عاملی مهم در روند روبه رشد پروژه ها است.

سیروس محمودی در گفتگو با مهر با  اشاره به پایان کار سومین دوره فعالیت شوراهای اسلامی اظهار داشت: شورای اسلامی نهادی مردمی و اثر گذار در نهضت خدمت رسانی و پاسخگویی به نیازهای محلی است.

وی افزود: شورای اسلامی و شهرداری نجف آباد در مدت شش سال اخیر پروژه‌های زیادی را اجرا کرده‌اند که در اجرای پروژه‌ها از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیز بهره برده است و راه اندازی دفتر مشارکت های نقش بسزایی در این مهم داشته است.

فرماندار نجف آباد ادامه داد: شورای جدید نیز باید با بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها در رشد و توسعه شهر تلاش کنند و از توان فکری و مادی مردم و سرمایه‌گذاران بهره ببرند.

محمودی با اشاره به تلاش‌های دولت برای اجرای پروژه‌ها در مناطق مختلف اظهار داشت: پروژه‌های خدماتی در سطح نجف‌آباد در حال اجراست که دولت و بخش خصوصی در احداث و اجرای آن ها اعتبار صرف نموده اند.

وی افزود:با توجه به جایگاه و خصوصیات نجف آباد افزایش اعتبارات سبب خدمت‌رسانی و رشد بیشتر این شهرستان خواهد شد.