امام جمعه نجف آباد: همه برای حفظ نجابت زنان و دختران مسوولیت دارند
امام جمعه نجف آباد: همه برای حفظ نجابت زنان و دختران مسوولیت دارند

خبرگزاری ایمنا:امام جمعه نجف آباد گفت: دختران جامعه ما باید قدر عفاف و نجابت خود را بدانند و با رفتار زننده این دارایی با ارزش را به تاراج نگذارند که در این مسیر خانواده ها دارای مهمترین نقش و کارکرد هستند. به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد حجت الاسلام مصطفی حسناتی در خطبه های […]

خبرگزاری ایمنا:امام جمعه نجف آباد گفت: دختران جامعه ما باید قدر عفاف و نجابت خود را بدانند و با رفتار زننده این دارایی با ارزش را به تاراج نگذارند که در این مسیر خانواده ها دارای مهمترین نقش و کارکرد هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد حجت الاسلام مصطفی حسناتی در خطبه های این هفته ضمن اعلام این مطلب خاطر نشان کرد: حضرت معصومه یکی از شخصیت های برجسته تشیع به شمار می آید به طوریکه برخی ایشان را در حد فاطمه زهرا (س) دانسته اند و نامگذاری روز تولد ایشان به نام روز دختر را باید یکی از زیباترین نامگذاری های طول یک یک سال بدانیم.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نامگذاری فاصله زمانی تولد امام رضا (ع) و حضرت معصومه به عنوان دهه کرامت خاطر نشان کرد: وجود این بزرگواران در کشور را باید نعمتی منحصر به فرد از جانب خداوند بدانیم که مردم ایران می توانند با بهره گیری از برکت حضورشان و توکل بر خدا بسیاری از مشکلات مادی و معنوی خود را حل کنند.
ادامه حوادث در سوریه دیگر مطلبی بود که خطیب این هفته نماز جمعه با بیان آن افزود: دشمنان ایران و محور مقاومت در منطقه سخت ترین توطئه ها را طی سالهای اخیر بر ضد کشورهای مستقل منطقه طراحی و اجرا کرده اند ولی به امید خداوند تمامی این تلاش ها در آینده ای نزدیک به شکست خواهد انجامید.
وی همچنین شوراهای شهر و روستا را دارای جایگاهی بسیار مهم در مدیریت شهری دانست و گفت: امیدواریم اعضا جدید این مجموعه با همدلی ،تعامل سازنده و اتخاذ تدابیر مناسب امکان برداشتن گام های موثری در مسیر کاهش و حل مشکلات مختلف مردم بردارند.
آغاز هفته گرامیداشت امامزادگان، دهه حج و فلسفه اعمال آن و آرزوی موفقیت برای دولت جدید در تمامی زمینه ها دیگر بخش های سخنان حسناتی را تشکیل میداد.