دومین شهردار بومی نجف آباد پس از انقلاب انتخاب شد
دومین شهردار بومی نجف آباد پس از انقلاب انتخاب شد

خبرگزاری ایمنا: مسعود منتظری معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری به عنوان دومین شهردار بومی نجف آباد در طول بیش از سه دهه پس از انقلاب عصر دیروز با رای شورای جدید شهر به عنوان شهردار نجف آباد انتخاب شد. به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد شورای شهر نجف آباد پس از پایان جلسه […]

خبرگزاری ایمنا: مسعود منتظری معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری به عنوان دومین شهردار بومی نجف آباد در طول بیش از سه دهه پس از انقلاب عصر دیروز با رای شورای جدید شهر به عنوان شهردار نجف آباد انتخاب شد.IMG_0141

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد شورای شهر نجف آباد پس از پایان جلسه عصر دیروز خود با هشت رای از مجموع سیزده عضو اصلی شورای شهرمسعود منتظری معاون فعلی عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری این شهرستان  را پس از شش سال تصدی این پست توسط محسن خندان به این سمت منصوب کرد.

منتظری که در چهارمین دهه زندگی خود قرار دارد کمتر از یک سال بود که پست معاونت عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری نجف آباد را  بر عهده گرفته  بود.

لازم به ذکر است که پیش از این تمامی شهرداران نجف آباد به غیر از نوریان که در اوایل انقلاب در این سمت قرار گرفته بود، همه از نیروهای غیر بومی انتخاب شده بودند.

IMG_6857