انهدام یک باند جعل در نجف آباد
انهدام یک باند جعل در نجف آباد

میزان:دادستان عمومی و انقلاب نجف آباد گفت: از مخفیگاه متهم اصلی این باند، کارت مشخصات موتورسیکلت، انواع بیمه نامه شخص ثالث موتورسیکلت، مهر ژلاتینی، برگ سند فروش وسیله نقلیه که به طرز ماهرانه‌ای دستکاری و اعداد و ارقام آن پاک شده بود کشف شد. محمدرضا توکلی  گفت: در پی کشف یک برگ بیمه نامه جعلی […]

میزان:دادستان عمومی و انقلاب نجف آباد گفت: از مخفیگاه متهم اصلی این باند، کارت مشخصات موتورسیکلت، انواع بیمه نامه شخص ثالث موتورسیکلت، مهر ژلاتینی، برگ سند فروش وسیله نقلیه که به طرز ماهرانه‌ای دستکاری و اعداد و ارقام آن پاک شده بود کشف شد.

محمدرضا توکلی  گفت: در پی کشف یک برگ بیمه نامه جعلی موتورسیکلت از فردی به هویت غ. ق. و انتقال نامبرده به کلانتری و پیگیری موضوع دستور بازرسی و تفتیش از منزل متهم و همدستان احتمالی وی صادر شد.

دادستان نجف آباد درادامه بیان کرد: متهم با پرداخت مبلغی به متهم دوم به هویت ا. ن. که دارای واحد صنفی موتورسیکلت فروشی بوده اقدام به اخذ بیمه نامه‌های جعلی از نامبرده و فروش آن‌ها می‌نموده است.

توکلی بیان داشت: استفاده از مهر جعلی یکی از مأمورین شماره گذاری راهور ناجا و استفاده از اسناد و مدارک ممهور به مهر اماکن قضایی و انتظامی جهت آزادی موتورسیکلت‌های توقیفی به صورت غیرقانونی از دیگر جرایم این متهم است.

دادستان عمومی و انقلاب نجف آباد در خصوص نحوه صدور بیمه نامه‌های جعلی نیز اعلام داشت: متهمان با پرداخت مبلغی به متصدی یک واحد صنفی خدمات کامپیوتری نسبت به اخذ بیمه نامه‌های جعلی اقدام می‌کردند که در ادامه مسؤول این واحد صنفی نیز دستگیر شده و در بازرسی از محل مورد نظر تجهیزات رایانه ای، تعداد زیادی فرم با سربرگ‌های مختلف و… کشف و ضبط شد.

توکلی در پایان تأکید کرد: هر سه متهم  پرونده دستگیر شده و تحقیقات ادامه دارد.