آتش به اختیاری برای مزار شهدا+ تصاویر
آتش به اختیاری برای مزار شهدا+ تصاویر

با پیگیری های صورت گرفته توسط یکی از طلاب علاقه مند به مباحث تاریخی و ارزشی شهرستان و تامین هزینه یکی از مسئولان، قبور۲۲ شهید روستای عزیز آباد در تیران مشابه با گلزار شهدای اصفهان صاحب پایه های فلزی ویژه نصب تصاویر شهدا خواهند شد. عزیز آباد در زمان دفاع مقدس با جمعیت حدود ۳۱۰ […]

با پیگیری های صورت گرفته توسط یکی از طلاب علاقه مند به مباحث تاریخی و ارزشی شهرستان و تامین هزینه یکی از مسئولان، قبور۲۲ شهید روستای عزیز آباد در تیران مشابه با گلزار شهدای اصفهان صاحب پایه های فلزی ویژه نصب تصاویر شهدا خواهند شد.

عزیز آباد در زمان دفاع مقدس با جمعیت حدود ۳۱۰ نفری، ۲۸ شهید داشته که شش نفر آن ها خارج از روستا دفن شده اند.

این طلبه سرشناس با پیگیری های متعددی که در این خصوص انجام داده، این پایه های فلزی را با کمترین هزینه ممکن ساخته و قرار است به زودی با حضور مسئولان مختلف از این تابلو ها در گلزار شهدای عزیز آباد رونمایی شود.

به نظر می رسد تکرار این اقدام در جنت الشهدای نجف آباد نیز که حدود ۱۷۵۰ شهید را در خود جای داده، زیبایی این مجموعه را افزایش دهد.

نجف آباد نزدیک به ۲۵۰۰ شهید دارد که تعدادی از آن ها در نقاطی مانند اصفهان، قم، تهران و دیگر شهرهای کشور به خاک سپرده شده اند.

شنیده شده که یکی از چهره های مشهور نجف آباد که سال ها از سکونتش در تهران می گذرد، هزینه تجهیز مزار شهدای نجف آباد به تابلوهای تصویر دار را تقبل کرده و رایزنی های مردمی با ارگان های مسئول جهت تکرار این تجربه در نجف آباد همچنان ادامه دارد.