“ریشه در خاک” ساخته سلمان باهنر از نجف آباد به جشنواره فیلم تهران راه یافت
“ریشه در خاک” ساخته سلمان باهنر از نجف آباد به جشنواره فیلم تهران راه یافت
"ریشه در خاک" ساخته سلمان باهنر از نجف آباد نام انیمیشنی است با موضوع حجاب و پیداکردن ارزشهای درونی خود است که به سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران راه یافت .

سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، توسط انجمن سینمای جوانان ایران از ۲۲ تا ۲۸ مهرماه در تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی برگزار خواهد شد.

این فیلمها توسط دکتر محمدعلی صفورا، حسین صافی و کیانوش دالوند به عنوان اعضای هیئت انتخاب مسابقه ملی در بخش پویانمایی  از میان ۱۵۴ اثر انتخاب شده اند.

در گفتگو پایگاه اطلاع رسانی نجف آباد نیوز با آقای سلمان باهنر عنوان شد: موسسه سینمایی بچه های نون که  تمام  عوامل خود را از بچه های نجف آباد  انتخاب کرده است با استفاده از تکنبیک کاتد کار ساخت انیمیشن را در این شهر به صورت حرفه ای انجام می دهد.

لازم به ذکر است این انیمیشن به جشنواره فیلم کودک اصفهان نیز راه یافته است

چندی پیش نیز در جشنواره تجلیل از طلایه داران عفاف و حجاب که در اصفهان برگزار گردید تندیس بهترین انیمیشن را بدلیل بیانی ساده، جذاب و موثر و باورپذیر در دنیای کودکان به فیلم “انیمیشن ریشه درخاک” به تهیه کنندگی آقای احسان شریعتی و کارگردانی اقای سلمان باهنرتقدیم گردید.