افتتاح پنجمین ساختمان خیرساز «ملک زاده»/  ۱۰۰مدرسه کم داریم
افتتاح پنجمین ساختمان خیرساز «ملک زاده»/  ۱۰۰مدرسه کم داریم

فارس: عباسعلی ملک زاده از خیران مدرسه ساز نجف آباد، دیروز طی مراسمی رسما سومین هنرستان ساخته شده خود را افتتاح کرد. این بازنشسته آموزش و پرورش، ۲ درمانگاه را هم قبل از این ساخته و تحویل شبکه بهداشت و درمان داده بود. هنرستان پسرانه ملک ۳، در مساحتی حدود ۲۲۲۸ مترمربع با زیربنای ۱۹۵۱ […]

فارس: عباسعلی ملک زاده از خیران مدرسه ساز نجف آباد، دیروز طی مراسمی رسما سومین هنرستان ساخته شده خود را افتتاح کرد. این بازنشسته آموزش و پرورش، ۲ درمانگاه را هم قبل از این ساخته و تحویل شبکه بهداشت و درمان داده بود.

هنرستان پسرانه ملک ۳، در مساحتی حدود ۲۲۲۸ مترمربع با زیربنای ۱۹۵۱ مترمربع در مدت یک سال و با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان ساخته شده است.

زمین این هنرستان که در بلوار ولیعصر پایین از پنگ خانه باغ نو قرار گرفته را مرحوم عباسعلی سیروس وقف کرده و ساخت آن را ملک زاده متقبل شده بود.

مهدی ابراهیم رئیس آموزش و پرورش نجف آباد در این مراسم با اشاره به تحصیل ۵۵هزار دانش آموز شهرستان در ۲۵۰ آموزشگاه گفت: ۵۰ مدرسه دو نوبته داریم و قانونا برای اجرای طرح شش سه سه، حداقل ۱۰۰ مدرسه کم می آوریم.

نجف آباد ۱۹هنرستان دارد که حدود ۳هزار دانش آموز در ۲۲رشته فنی و ۳۵ رشته کار دانش این مراکز تحصیل می کنند.

نجف آباد نیوز: البته به آمار ۱۰۰ مدرسه ای که کم داریم، باید مدارس فرسوده را هم اضافه کرد. بد نیست مسئولان مربوطه، واقفان و خیرین را به جای فعالیت در عرصه هایی که به نوعی اشباع شده، به سمت این بخش مهم سوق دهند.