افتتاح دو مرکز جامع سلامت در روستاهای نجف آباد
افتتاح دو مرکز جامع سلامت در روستاهای نجف آباد

پایگاه خبری فرمانداری:روستاهای جلال آباد و نهضت آباد در بخش مرکزی نجف آباد با صرف اعتبار نزدیک به ۹۰۰ میلیون تومان صاحب مرکز جامع سلامت شدند. در جلال آباد این مرکز در زیربنای ۴۲۰متر مربع و اعتبار ۳۸۰ میلیون تومان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و خیرین حوزه سلامت ساخته شد و در نهضت […]

پایگاه خبری فرمانداری:روستاهای جلال آباد و نهضت آباد در بخش مرکزی نجف آباد با صرف اعتبار نزدیک به ۹۰۰ میلیون تومان صاحب مرکز جامع سلامت شدند.

در جلال آباد این مرکز در زیربنای ۴۲۰متر مربع و اعتبار ۳۸۰ میلیون تومان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و خیرین حوزه سلامت ساخته شد و در نهضت آباد نیز مشابه این مرکز در زیربنای ۵۰۰متر مربع و هزینه ۵۲۰ میلیون تومان با امکاناتی همچون آزمایشگاه، دندانپزشکی، مطب پزشک و داروخانه مورد بهره برداری قرار گرفت.

نجف آباد نیوز: بر طبق تصاویر مربوط به این مراسم، از حمید گله داری رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان که برای جذب بودجه و ساخت این دو مرکز تلاش زیادی کرده بود، تقدیر شده ولی از حضور علی محمدی کیا بخشدار سابق نجف آباد که او هم در این پروژه ها نقش داشته، خبری نیست. هنوز  اطلاعی از مسئولیت جدید محمدی کیا در فرمانداری نجف آباد یا دیگر نقاط استان دریافت نکرده ایم.