حرکات موزون در دانشگاه آزاد نجف آباد+ فیلم
حرکات موزون در دانشگاه آزاد نجف آباد+ فیلم

به دنبال انتشار کلیپی از حرکات موزون چندین دانشجو در پایان مراسم روز دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، مسئولان مختلف واکنش های متفاوتی به این اقدام داشته اند. ولایتی رئیس دانشگاه آزاد پیام داده و ضمن محکومیت این کار، برخورد قاطع با خاطیان را درخواست کرده است. مهران مجلسی سرپرست دانشگاه آزاد نجف […]

به دنبال انتشار کلیپی از حرکات موزون چندین دانشجو در پایان مراسم روز دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، مسئولان مختلف واکنش های متفاوتی به این اقدام داشته اند.

ولایتی رئیس دانشگاه آزاد پیام داده و ضمن محکومیت این کار، برخورد قاطع با خاطیان را درخواست کرده است.

مهران مجلسی سرپرست دانشگاه آزاد نجف اباد در پاسخ به ولایتی گفته:  به نظر می‌رسد تصاویر مربوط به حواشی مراسم روز دانشجو با غرض‌ورزی و برنامه ریزی از پیش تعیین شده منتشر شده است.با پیگیری سریع و به موقع مسئولان دانشگاه، افراد خاطی شناسایی و اقدامات قانونی صورت گرفته.

در این برنامه که با حضور نزدیک به ۱۲۰۰ دانشجو روز چهاردهم آذر ماه به میزبانی سالن شهید چمران دانشگاه آزاد نجف آباد برگزار شد، حسناتی امام جمعه شهر سخنرانی داشت و از پدر و مادر شهید حججی نیز تجلیل کردند.

نجف آباد نیوز: چه خوب شد که اجازه ندادند مسئولان جو گیر، اسم دانشگاه را به شهید حججی تغییر دهند. به نظر می رسد مسئولان به جای تغییر تابلو و برخی اقدامات نمایشی و شعاری، بهتر باشد فکری اساسی به حال معضلاتی بکنند که گاه و بیگاه رسانه ای شده و آبروی شهر را خدشه دار می کند.

عمده بودجه اداره دانشگاه آزاد از طریق پرداخت شهریه دانشجویان تامین می شود و در دوران قحطی دانشجو، دانشگاه ها رقابت سنگینی را برای جذب هر چه بیشتر دانشجو دارند. امیدواریم این موضوع مانع از برخورد قاطع با چند دانشجوی خاطی (البته به قول مسئولان) نشود.

مخاطبان با دیدن کلیپ منتشر شده، خودشان در خصوص معدود بودن دانشجویان خاطی قضاوت کنند.