جلوی ناشی‌گری‌ها بایستند
جلوی ناشی‌گری‌ها بایستند

فارس: جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف‌آباد  با تذکر نسبت به اقدام برخی دانشجویان در مراسم روز دانشجوی دانشگاه آزاد نجف‌آباد اذعان داشت: دانشجویان باید در اعتراض به این حرکت، اقدام عملی انجام دهند و دانشجویان بسیجی نیز با اعتراض عملی خود جلوی این‌گونه ناشی‌گری‌ها بایستند. عبداله انواری در جمع دانشجویان اظهار داشت: اتفاقی […]

فارس: جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف‌آباد  با تذکر نسبت به اقدام برخی دانشجویان در مراسم روز دانشجوی دانشگاه آزاد نجف‌آباد اذعان داشت: دانشجویان باید در اعتراض به این حرکت، اقدام عملی انجام دهند و دانشجویان بسیجی نیز با اعتراض عملی خود جلوی این‌گونه ناشی‌گری‌ها بایستند.

عبداله انواری در جمع دانشجویان اظهار داشت: اتفاقی که در سال ۳۲ روی داد و باعث شهادت سه تن از دانشجویان به خاطر حضور بیگانگان در داخل کشور شد، قدرت واقعی دانشجویان را به رژیم آن زمان نشان داد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری درباره کاهش رشد علمی در سال‌های اخیر شما دانشجویان وظیفه‌دارید رشد علمی را سرعت دهید و برای رسیدن به تمدن اسلامی باید قله‌های رفیع علم و دانش توسط شما پیموده شود.