اجرای کرگدن صورتی
اجرای کرگدن صورتی

ایمنا:نمایش «کرگدن صورتی با گل های ریز قرمز» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی امیر قاسمی تا ۲۸ آذر ماه در تماشاخانۀ انجمن نمایش نجف آباد روی صحنه می رود. امیر قاسمی گفت: «کرگدن صورتی با گل های ریز قرمز» نشان دهندۀ فضایی معاصر در یکی از شهرهای آلمان است و کل داستان برهه ای از […]

ایمنا:نمایش «کرگدن صورتی با گل های ریز قرمز» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی امیر قاسمی تا ۲۸ آذر ماه در تماشاخانۀ انجمن نمایش نجف آباد روی صحنه می رود.

امیر قاسمی گفت: «کرگدن صورتی با گل های ریز قرمز» نشان دهندۀ فضایی معاصر در یکی از شهرهای آلمان است و کل داستان برهه ای از انتهای زندگیِ یک استاد رقص که به خاطر یک بیماریِ روانی (پارانوئید حاد) دچار مشکل های متعدد و مکرر در زندگیِ مشترکش شده را به تصویر می کشد.

او با اشاره به نام عوامل نمایش خود اظهار داشت: سیدجواد نوریان و سارا احمدیان بازیگران این نمایش هستند و عارفه حق پرستی به عنوان نورپرداز، میثم شیاسی برای صدا، مصطفی غلامی به عنوان مدیر صحنه، فهیمه مکاریان برای گریم، دکتر صالحه عباسیان به عنوان مشاور روانشناس، هما گَوَری به عنوان طراح و گرافیست، مارکوس کولر به عنوان مشاور فرهنگ آلمانی، یگانه امیدی  و آنا حسینی به عنوان عکاس و محبوبه عرب برای ساخت تیزر، درآن فعالیت دارند.

علاقمندان برای دیدن «کرگدن صورتی با گل های ریز قرمز» می توانند تا ۲۸ آذر ماه هر شب رأس ساعت ۱۸:۳۰ به تماشاخانۀ انجمن نمایش نجف آباد واقع در خیابان شریعتی، سه راه فرهنگ، کوچۀ افلاکیان، مجموعه فرهنگی هنری آسمان مراجعه کنند.