اجرای ۲۵۰۰ متر خط فاضلاب در نجف آباد
اجرای ۲۵۰۰ متر خط فاضلاب در نجف آباد

ایمنا:مدیر آبفای شهرستان نجف آباد گفت: طی هفته‌های اخیر در راستای ادامه اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در نقاط مختلف شهرستان، شاهد تکمیل بیش از ۲۵۰۰متر لوله گذاری در مسیرهای اصلی و فرعی بوده ایم که با این کار زمینه واگذاری بیش از ۱۸۰ انشعاب به شهروندان فراهم شده است. حسین مجیدی اظهار کرد: اجرای […]

ایمنا:مدیر آبفای شهرستان نجف آباد گفت: طی هفته‌های اخیر در راستای ادامه اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در نقاط مختلف شهرستان، شاهد تکمیل بیش از ۲۵۰۰متر لوله گذاری در مسیرهای اصلی و فرعی بوده ایم که با این کار زمینه واگذاری بیش از ۱۸۰ انشعاب به شهروندان فراهم شده است.

حسین مجیدی اظهار کرد: اجرای ۲۷۳ متر لوله پلی اتیلن با قطر ۲۵۰ میلی متر در خیابان یزدانشهر، بیش از ۳۳۰ متر در خیابان بهداشت شهرستان برای استفاده ۴۰ مشترک و بیش از ۴۱۸ متر در خیابان‌های نگارستان و نگار شماره هشت یزدانشهر به منظور واگذاری ۵۰ انشعاب از جمله این موارد است.

وی افزود: اخیرا به منظور ارایه خدمات بهتر و افزایش کیفیت آب مصرفی شهروندان، مخزن دو قلوی ذخیره آب این شهر با ظرفیت ۲۰ هزار متر مکعب به صورت کامل تخلیه و پس از خارج کردن رسوبات ته نشین شده، کار شست و شوی دیواره‌ها و کف مخزن در کنار شبکه خروجی آن به صورت کامل انجام گرفت.

مدیر آبفای شهرستان از مشارکت مستقیم مردم در تامین بخشی از هزینه مورد نیاز اجرای شبکه فاضلاب به عنوان وجه تمایز این طرح نسبت به نمونه‌های مشابه در سطح کشور نام برد و ادامه داد: از دیگر قسمت‌های عملیاتی شده این پروژه مهم می‌توان به اجرای ۲۵۸ متر خط انتقال در بلوار نماز شهر دهق، ۳۰۰ متر در خیابان ۱۵خرداد نجف آباد به منظور واگذاری ۵۰ انشعاب و تکمیل بیش از ۹۴۰متر کلکتور اصلی بلوار شهید منتظری یزدانشهر از تقاطع مطهری تا انقلاب اشاره کرد.