افتتاح اولین تماشاخانه خصوصی نجف آباد+ تصاویر
افتتاح اولین تماشاخانه خصوصی نجف آباد+ تصاویر

اولین تماشاخانه خصوصی و دارای مجوز نجف آباد شنبه شانزدهم دی ماه ۹۶ در نجف آباد بدون حضور خبرنگاران و عکاسان و در سکوت کامل خبری افتتاح شد. این تماشاخانه توسط گروه نمایشی «نگاه» با مدیریت میثم طاهری با هزینه شخصی در مکانی استیجاری آماده شده و از امکاناتی مانند  سالن نمایش بلک باکس با ظرفیت […]

اولین تماشاخانه خصوصی و دارای مجوز نجف آباد شنبه شانزدهم دی ماه ۹۶ در نجف آباد بدون حضور خبرنگاران و عکاسان و در سکوت کامل خبری افتتاح شد.

این تماشاخانه توسط گروه نمایشی «نگاه» با مدیریت میثم طاهری با هزینه شخصی در مکانی استیجاری آماده شده و از امکاناتی مانند  سالن نمایش بلک باکس با ظرفیت ۸۵ نفر تماشاگر (قابل افزایش تا ۱۱۰ نفر)،آرشیو لباس،اتاق پرو و گریم، اتاق انتظار، کافه تریا و پلاتو تمرین  برخوردار است.

میثم طاهری در این خصوص با گله از عدم حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه شهر با وجود دعوت صورت گرفته بیان داشت: این مجموعه که پس از سه ماه کار و تلاش شبانه روزی آماده شده، آماده همکاری با ارگان ها، مراکز فرهنگی ورزشی، مدارس، مهدکودکها ،گروههای نمایشی، آموزشگاهها و گروههای موسیقی جهت  اجرا، تمرین تئاتر، کنسرت، سمینار، همایش و برنامه های مشابه است.

گروه نمایشی نگاه تاکنون ویژه برنامه های متعددی را در سطح شهرستان و استان اجرا کرده که بخش قابل توجهی از آن ها در تعامل با شهرداری های نجف آباد و اصفهان در قالب برنامه های نوروزی و فرهنگ شهروندی انجام شده است.

اولین تماشاخانه خصوصی نجف آباد با مجوز رسمی از اداره کل نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان در خیابان شریعتی غربی، بلوار شهیدان فقهی، روبروی مجتمع مسکونی شریعتی،حدفاصل خیابان پروین و کشاورز، جنب بیمه نوین شروع به کار کرده و شماره تماس ۰۹۳۰۶۱۵۹۹۲۰ نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این گروه اعلام شده است.