کلنگ زنی مجتمع آموزشی ۶میلیاردی در نجف آباد
کلنگ زنی مجتمع آموزشی ۶میلیاردی در نجف آباد

آنا:مجتمع آموزشی فرهنگی ۱۸ کلاسه‌ی برکت شهید حججی به مساحت ۵ هزار و ۷۰۰ مترمربع با حضور مسئولان بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، خانواده‌ی معظم شهید حججی و جمعی از مسئولان شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در نجف‌آباد کلنگ‌زنی شد. نوروزی مدیرعامل بنیاد وعده داد، […]

آنا:مجتمع آموزشی فرهنگی ۱۸ کلاسه‌ی برکت شهید حججی به مساحت ۵ هزار و ۷۰۰ مترمربع با حضور مسئولان بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، خانواده‌ی معظم شهید حججی و جمعی از مسئولان شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در نجف‌آباد کلنگ‌زنی شد.

نوروزی مدیرعامل بنیاد وعده داد، سال آینده سالگرد شهید حججی در مرداد ماه ۹۷ در این مجتمع برگزار شود.(البته در خبر از محل دقیق ساخت این مجتمع آموزشی، سخنی گفته نشده است.)

همزمان با این کلنگ زنی، مدرسه ساخته شده توسط بنیاد برکت در روستای جلال آباد نیز رسما افتتاح شد.

وی گفت: تاکنون با ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، ۳۲۲ بنگاه اقتصادی با فراهم آوردن ۱۹۸ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است و برای ساخت ۱۳۵۷ مدرسه‌ی برکت قرارداد بسته‌ایم که هزارمین آن یک ماه پیش با ۲۴ کلاس افتتاح شد و تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مدارس برکت اعتبار اختصاص داده‌ایم.

مدیرعامل بنیاد برکت تصریح کرد: ۳۵۷ مدرسه هم با ۳ هزار و ۲۰۰ کلاس درس در حال احداث است، ۱۲۰۰ مسجد هم در کل کشور در حال ساخت داریم که ۸۰۰ مسجد تاکنون افتتاح شده و امیدواریم تا دهه‌ی فجر این تعداد به هزار مسجد برسد.
نوروزی یادآور شد: ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومین تاکتون تکمیل شده است، ۱۱ بیمارستان با ۲ هزار تخت بیمارستانی را ساخته‌ایم که چهار مورد آن آماده‌ی افتتاح است و سه مورد دیگر تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تأکید کرد: در دو سال و نیم گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه داده شده که کمتر از یک درصد آن معوق شده.تاکنون به ۴۵ هزار نفر از بیماران صعب‌العلاج ۲۷ میلیارد تومان کمک شده است، در استان اصفهان هم با ۹۶ میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری ۹ پروژه‌ی توانمندسازی اقتصادی را راه‌اندازی کردیم‌.

وی با اشاره به این‌که حدود ۶۵ مدرسه در اصفهان با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان ساخته شده یا در دست ساخت است، افزود: ۹۶۵ واحد مسکن محرومین برای افراد کم‌بضاعت با کمک بنیاد مسکن توسط بنیاد برکت ساخته شده است، ۵۵۰ یتیم تحت پوشش هستند و بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در استان اصفهان بوده است.