تعطیلی مدارس نجف آباد در نبود باد
تعطیلی مدارس نجف آباد در نبود باد

مثل همیشه در نیمه دوم سال شاهد انباشته شدن آلودگی ها در هوای کلان شهر ها هستیم و مثل گذشته نیز مسئولان وقتی از وزش باد و بارش باران ناامید می شوند، مهمترین گزینه روی میز خود را رو می کنند؛ تعطیلی مدارس و برخی کارگاه ها و کارخانه ها طبق اعلام صورت گرفته، امروز […]

مثل همیشه در نیمه دوم سال شاهد انباشته شدن آلودگی ها در هوای کلان شهر ها هستیم و مثل گذشته نیز مسئولان وقتی از وزش باد و بارش باران ناامید می شوند، مهمترین گزینه روی میز خود را رو می کنند؛ تعطیلی مدارس و برخی کارگاه ها و کارخانه ها

طبق اعلام صورت گرفته، امروز یکشنبه ۲۴دی ماه مدارس نجف آباد و چندین شهر دیگر استان اصفهان در تمامی مقاطع تعطیل خواهد بود.

جالبه که این همه دستگاه عریض و طویل داریم که ظاهرا متولی موضوع آلودگی هوا هستند ولی در طول سال ها فعالیت، شاخص ترین اقدام آن ها همین تعطیلی مدارس بوده و همچنان شاهد ادامه تولید خودروهای بی کیفیت و گران توسط چند شرکت خصولتی هستیم.

البته برخی مسئولان اخیرا شق القمر کرده و پیشنهاد داده اند که بخشی از تعطیلی تابستان مدارس را به زمستان انتقال دهند. پیشنهاد بدی نیست، لااقل این جوری دیگر نیاز نیست چندین مسئول کلی وقت تلف کرده و طی جلسات کارشناسی، این تعطیلی را اعلام کنند.