یک نجف آبادی در سانچی+ تصاویر حادثه
یک نجف آبادی در سانچی+ تصاویر حادثه

خبرگزاری صدا و سیما:از ۳۲جان باخته فاجعه تلخ کشتی سانچی،مهندس سوم مهدی سادگی ساکن نجف آباد و میلاد آروی روغن کار موتورخانه نفت کش ساکن شاهین شهر بودند. البته خبرگزاری صدا و سیما، دقایقی پیش این خبر را از سایت خود حذف کرد و احتمال دارد این کار به دلیل عدم اطمینان خبرگزاری از سکونت […]

خبرگزاری صدا و سیما:از ۳۲جان باخته فاجعه تلخ کشتی سانچی،مهندس سوم مهدی سادگی ساکن نجف آباد و میلاد آروی روغن کار موتورخانه نفت کش ساکن شاهین شهر بودند.

البته خبرگزاری صدا و سیما، دقایقی پیش این خبر را از سایت خود حذف کرد و احتمال دارد این کار به دلیل عدم اطمینان خبرگزاری از سکونت «مهدی سادگی» در نجف آباد صورت گرفته باشد.

طبق آخرین اخبار رسیده از منابع موثق مرحوم «مهدی سادگی» یکی از سرنشینان سانچی تا حدود شش سال پیش به همراه خانواده ساکن ویلاشهر بوده ولی خانواده ایشان الآن ساکن تهران هستند. این مهندس جوان، متولد سال ۵۸ و اصالتا اهل جنوب کشور بود.

شنبه شانزدهم دی نفتکش ایرانی سانچی که از عسلویه حرکت کرد و قرار بود برای تحویل میعانات گازی عازم پوسان کره جنوبی شود، در راه در حالی که از کانالی در دریای شرقی چین عبور می‌کرد، کشتی باری چینی از پهلو با وسط آن برخورد کرد و به علت اشتعال بالای میعانات گازی به سرعت منفجر شد.

تصاویر با کیفیت بالا از این حادثه