کسب ۱۷نشان استانی توسط تکواندوی نجف آباد
کسب ۱۷نشان استانی توسط تکواندوی نجف آباد

ایمنا: رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: در پایان اولین دور لیگ پومسه بانوان استان که به میزبانی سالن کوثر اصفهان به کار خود پایان داد، تیم چهارده نفره اعزامی شهرستان موفق به کسب هفده نشان در بخش انفرادی و تیمی مسابقات در رده های سنتی مختلف شدند. سید محمد طباطبایی بیان داشت: […]

ایمنا: رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: در پایان اولین دور لیگ پومسه بانوان استان که به میزبانی سالن کوثر اصفهان به کار خود پایان داد، تیم چهارده نفره اعزامی شهرستان موفق به کسب هفده نشان در بخش انفرادی و تیمی مسابقات در رده های سنتی مختلف شدند.

سید محمد طباطبایی بیان داشت: نرگس بلغند، زهرا قاسمی، فاطمه راستی و فاطمه سلمان زاده در بخش انفرادی به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند و در قسمت تیمی نیز تیم زیر دوازده سال، تیم دوازده تا چهارده سال و هجده تا سی سال کمربند مشکی بر سکوی قهرمانی ایستادند.

طباطبایی از معصومه محمدی، زهرا سادات جبلی، فاطمه یزدانی و پریا ابراهیمی به عنوان نایب قهرمانان این مسابقات نام برد و گفت: در اولین دور لیگ پومسه بانوان نسترن سادات جبلی، آرزو علیخانی، فاطمه پایداری، نگار کریمی  در کنار تیم زیر دوازده سال و تیم هجده تا سی سال روی سکوی سوم ایستادند.

رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد از نایب قهرمانی تیم فوتسال مرکز آموزش علمی و کاربردی نجف آباد در رقابت های قهرمانی استان خبر داد و اظهار داشت:  طی این دوره که با حضور شانزده تیم و انجام سی و دو بازی همراه بود، تیم های انتخاب و مبارکه عناوین اول و سوم را به دست آورده و از تیم آب و برق نیز به عنوان تیم اخلاق تجلیل شد.

طباطبایی ادامه داد: علاوه بر مسعود مسعودی که در جایگاه مربی تیم به عنوان بازیکن اخلاق مسابقات نیز انتخاب شد، افرادی مانند زمان صالحی، سید‌محمود کلاهدوزان، رضا سیاوشی، اسفندیار نامداری، مهدی قنبری، مهدی وفادار، محمد‌رضا چاوشی، محمد توکلی، علی جعفر‌زاده  و احسان مختاری به سرپرستی مسعود اکبری در تیم نایب قهرمان حضور داشتند.

شرکت فرزانه عمو علی اکبری و فاطمه توکلی از شهرستان در کلینیک داوری بدمینتون جهت قضاوت در بیست و هفتمین دوره رقابت های بین المللی فجر دیگر خبری بود که طباطبایی با تشریح آن اضافه کرد: دعوت مهدی رزاق پور، میلاد حمیدی فر، محمد ایوبی پور و سجاد امامی به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی و حضور الهه موسوی در چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال بانوان از دیگر افتخارات روزهای اخیر ورزش شهرستان محسوب می شوند.

رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد اذعان داشت: در آخرین اردوی انتخابی تیم ووشوی استان جهت حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی جوانان، علی و مهدی معینی با کسب عنوان قهرمانی در بخش ساندا به ترکیب منتخب استان راه پیدا کردند و تمرینات خود را زیر نظر محمد جواد کاویان پی دیگر قهرمان شاخص شهرستان در این رشته به عنوان مربی استان ادامه خواهند داد.

اخذ مدرک داوری بین المللی ژیمناستیک توسط حلیمه بدیهیان، تساوی تیم بزرگسالان شهرستان در برابر نماینده کاشان طی هفته ششم لیگ استان و برتری تیم فوتسال نجف آباد در برابر خوراسگان در هفته نهم لیگ برتر آسیا ویژن استان از دیگر اخبار ورزشی شاخص روزهای اخیر محسوب می شوند.