اوج گرفتن خلاقیت در سازمان رفاهی تفریحی نجف آباد+تصاویر
اوج گرفتن خلاقیت در سازمان رفاهی تفریحی نجف آباد+تصاویر
پایگاه خبری شهرداری:مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد گفت: از سه سال پیش تاکنون، سازمان مجموعه اقداماتی را با موضوع خلاقیت جهت ارتقاء سطح دانش و یادگیری دانش آموزان مقاطع مختلف با همکاری آموزش و پرورش و دیگر ارگان های مربوطه شروع کرده که این موضوع در حال حاضر به راه اندازی باشگاه های خلاقیت محور ارتقاء پیدا کرده است.

اوج گرفتن خلاقیت در سازمان رفاهی تفریحی نجف آباد+تصاویر

پایگاه خبری شهرداری: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد گفت: از سه سال پیش تاکنون، سازمان مجموعه اقداماتی را با موضوع خلاقیت جهت ارتقاء سطح دانش و یادگیری دانش آموزان مقاطع مختلف با همکاری آموزش و پرورش و دیگر ارگان های مربوطه شروع کرده که این موضوع در حال حاضر به راه اندازی باشگاه های خلاقیت محور ارتقاء پیدا کرده است.

محمد مهدی فردوسی گفت: طراحی، ساخت و تجهیز رستوران بازی های فکری کندو در محل فرهنگسرای خارون و خانه کودک شکوفه در فرهنگسرای شهید محمد منتظری از جمله شاخص ترین اقدامات صورت گرفته در این مدت محسوب می شوند که با راه اندازی اولین مکتب خانه علوم خواجه نصیر الدین طوسی در محل خانه تاریخی نوریان به نوعی تکمیل شد.

 

نشانه گیری خلاقیت در تمام زیرمجموعه های سازمان
فردوسی از مجموعه برنامه های برگزار شده با عنوان «نشانه گیری خلاقیت در نجف آباد» به عنوان بخش مهم دیگری از این روند نام برد و اظهار داشت: در این برنامه ها که با عناوینی مانند یادگیری با طعم لذت، شهد شیرین دومینو و جنگا، پاتوق صمیمی مادر و کودک، من یک فسقلی هستیم و جشنواره های موشک های آبی و خواجه نصیر الدین طوسی برگزار شد، زیرمجموعه های مختلف سازمان میزبان نزدیک به ۲۱ برنامه طی زمستان سال جاری بوده و خواهند بود.
وی از ابلاغ صورت گرفته برای الزام زیرمجموعه های سازمان به میزبانی حداقل یکی از این برنامه ها در طول ماه خبر داد و گفت: در برنامه های یادگیری با طعم لذت، دانش آموزان مقاطع مختلف می توانندآموخته های تئوری خود در درس هایی مانند فیزیک و شیمی را به صورت عملی در قالب آزمایش هایی مشاهده و تمرین کنند که این موضوع به ماندگار شدن مطالب علمی در ذهن دانش آموزان کمک خواهد کرد.

 

باشگاه دار شدن بازی های فکری
محمد مهدی فردوسی مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد با اشاره به فعالیت دو سال اخیر در زمینه بازی های فکری با عنوان شهد شیرین در رشته هایی مانند دومینو، جنگال، روبیک و اتللو بیان داشت: توسعه این ورزش های فکری که بیشتر با محوریت رستوران بازی های فکری کندو و همراه با اهدای جوایز همراه بوده، به حدی بود که در حال حاضر به فاز تشکیل باشگاه های مختلف رسیده ایم.

فردوسی اضافه کرد:همزمان با اجرای این ویژه برنامه ها که با شناسایی و سازماندهی افراد فعال در این بخش همراه شد، دوره های آموزش مربیگری نیز با محوریت سازمان برگزار شد به طوری که با حضور افراد حرفه ای این عرصه، باشگاه های متعدد بازی های فکری در حال توسعه و تقویت هستند.

 

آموزش همزمان مادر و کودک در پاتوقی صمیمی
فردوسی از مجموعه برنامه های «پاتوق صمیمی مادر و کودک» به عنوان دیگر برنامه شاخص تدارک دیده شده در زیرمجموعه های سازمان نام برد و بیان داشت: طی این برنامه ها همزمان با نقاشی و بازی کودک در محیطی خاص، روانشناسان و مربیان آموزش دیده راهنمایی های لازم را به مادران جهت نحوه مدیریت بازی با کودک را ارائه کرده و بر اساس نشانه های مشاهده شده از بازی و نقاشی کودکان، وضعیت روحی و روانی کودکان را برای مادران تشریح می کنند.
وی با اشاره به بازخوردهای بسیار خوب این برنامه ها در بین اقشار مختلف مردم اعلام کرد:برای کودکان کوچک تر نیز مجموعه برنامه هایی با عنوان من یک فسقلی هستم در زیرمجموعه های سازمان تدارک دیده شده که مهد کودک ها بیشترین استقبال را از آن داشته اند.

خلاقیت در برنامه های سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد

خلاقیت در برنامه های سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد

خلاقیت در برنامه های سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد

خلاقیت در برنامه های سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد

اوج گرفتن خلاقیت در سازمان رفاهی تفریحی نجف آباد+تصاویر