تشییع ۲شهید در نجف آباد
تشییع ۲شهید در نجف آباد
فارس:پیکر  یک شهید مدافع حرم و یک شهید دوران دفاع مقدس روز دو شنبه سی ام بهمن ماه همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، در نجف‌آباد تشییع خواهد شد.

تشییع ۲شهید در نجف آباد

فارس: پیکر  یک شهید مدافع حرم و یک شهید دوران دفاع مقدس روز دو شنبه سی ام بهمن ماه همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، در نجف‌آباد تشییع خواهد شد.

شهید مدافع حرم نور احمد عظیمی، بیست و چهار ساله  و از نیروهای فاطمیون است  که اواسط آذر ماه امسال در دیر الزور سوریه به شهادت رسیده است. عظیمی، نهمین شهید نیروهای اعزامی تیپ فاطمیون از شهرستان نجف آباد محسوب می شود. لشکر زرهی ۸ نجف اشرف نیز تاکنون ۱۱ شهید را در راه دفاع از حرم و امنیت کشور، تقدیم کرده است.

شهید اسدالله خدادادی هم از شهدای تفحص شده عملیات رمضان در شرق بصره است که از او دو فرزند دختر و پسر به یادگار مانده است. خدادادی، دومین شهید این خانواده محسوب می شود.

مراسم تشییع از ساعت ۹صبح از مقابل بنیاد شهید سابق شروع  و با اقامه نماز بر پیکر شهیدان در میدان حضرت امام (باغملی) پایان خواهد یافت.

پیکر شهیدان عظیمی و خدادادی روز سه شنبه اول اسفند ماه  به ترتیب در یزدانشهر و گلدشت تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

روز چهارشنبه دوم اسفند ماه  نیز علاوه بر مراسمی که در گلدشت و یزدانشهر برگزار می شود، مسجد جامع نجف آباد از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح میزبان مراسم گرامیداشتی برای این دو شهید خواهد بود.

شهید فاطمیون نور احمد عظیمی

شهید فاطمیون نور احمد عظیمی

تشییع ۲شهید در نجف آباد