بهره برداری ۵۰ میلیارد تومانی در نجف آباد+تصاویر و فیلم
بهره برداری ۵۰ میلیارد تومانی در نجف آباد+تصاویر و فیلم
از تقاطع ۲۴ میلیارد تومانی شهیدان حجتی و ساختمان ۱۵ میلیارد تومانی حمل و نقل عمومی شهرداری به همراه ۳ میلیارد تومان  پیاده روسازی، جدول گذاری و کانیو گذاری در کنار 8 میلیارد تومان پروژه های زیرسازی و آسفالت معابر  رونمایی شد.

بهره برداری ۵۰ میلیارد تومانی در نجف آباد+تصاویر و فیلم

از تقاطع ۲۴ میلیارد تومانی شهیدان حجتی و ساختمان ۱۵ میلیارد تومانی حمل و نقل عمومی شهرداری به همراه ۳ میلیارد تومان  پیاده روسازی، جدول گذاری و کانیو گذاری در کنار ۸ میلیارد تومان پروژه های زیرسازی و آسفالت معابر  رونمایی شد.

پایگاه خبری شهرداری: مسعود منتظری شهردار نجف آباد عصر روز جمعه ۲۶ اسفند ماه با تقدیر از سازمان همیاری شهرداری های استان به عنوان پیمانکار تقاطع شهیدان حجتی در کنار مجموعه لشکر ۸ نجف اشرف بابت همکاری در روند خاکبرداری طرح اظهار داشت: در مطالعات و طراحی های اولیه فکر نمی کردیم پروژه با حجم زیادی از مشکلات در زمینه جابه جایی تاسیسات مواجه شود. خط فیبر نوری غرب کشور، خطوط آب و فاضلاب، گاز و مسیر انتقال آب کشاورزی از جمله این موارد بودند که با تعامل سازنده شرکت های خدمات رسان و دیگر مسئولان شهرستان جابه جا یا به صورت خطی جدید اجرا شدند.

در این تقاطع که ساخت آن نزدیک به دو سال طول کشید، بیش از ۱۷۵ هزار متر مکعب خاکبرداری و ۱۰ هزار و هفتصد متر مکعب بتن ریزی صورت گرفته و در مجموع بیش از ۶۵۶ هزار متر مربع نیز آ‌سفالت انجام شده است.

در این طرح که نزدیک به ۱۳۷۰ متر طول دارد، ۳۵۲ مورد شمع کوبی در کنار هزار تن آرماتور بندی، ۱۹ هزار متر مکعب اجرای اساس و زیر اساس، ۲۳ هزار متر مربع فضای سبز و ۲۲۰۰ متر مربع نیز تابلیه اجرا شده است.

بهره برداری از طرح های عمرانی نجف آباد

بهره برداری از طرح های عمرانی نجف آباد

 

افتخار استاندار به حضور در برنامه
سخنران بعدی مراسم محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان بود که در کمتر از پنج ماه حضورش در استان، برای دومین بار جهت افتتاح پروژه های عمرانی راهی این شهر شده بود. مهرعلیزاده در سخنانی با اشاره به مفاخر متعدد نجف آباد در عرصه های جهاد و شهادت، دیانت و علم اضافه کرد: برای حضور در مراسم افتتاحیه چنین طرح های مهمی آن هم در شهری مانند نجف آباد به خود افتخار می کنم.

وی به تجربیات چهل سال مدیریتش در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: مهمتر از بودجه، قدرت مدیریت و توانمندی های فنی و اجرایی که چنین پروژه های مهم و زیرساختی را به ثمر رسانده، باید به روح وحدت و همدلی شکل گرفته در سطح مدیران شهرستان اشاره کرد که به نظر بنده مهمترین عامل موفقیت و نیاز امروز جامعه ما است. این عامل مهم که ایده آل رهبری، نظام و دلسوزان کشور است را بایستی حفظ و تقویت کرد.

 

تبریک برای چنین شهرداری
داریوش امانی از مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی آخرین سخنران برنامه بود که با اشاره به پتانسیل های بسیار زیاد استان و شهرستان در عرصه حمل و نقل و جاده های مواصلاتی گفت: مسعود منتظری را مدیری جوان، پر انرژی و بسیار پیگیر می دانم که برای به ثمر رسیدن تقاطع شهیدان حجتی تلاش بسیار زیاد و قابل تحسینی انجام داد. به مردم نجف آباد برای داشتن چنین شهرداری تبریک می گویم.

بهره برداری ۵۰ میلیارد تومانی در نجف آباد+تصاویر و فیلم