فوتبال برتر بانوان ؛ پیروزی آینده سازان میهن نجف آباد
فوتبال برتر بانوان ؛ پیروزی آینده سازان میهن نجف آباد

تیم آینده سازان ، تیم دلوار کشتی جنوب را زمین گیر کرد . در هفته سوم مسابقات فوتبال بانوان باشگاههای کشور در ورزشگاه درچه خمینی‌شهر تیم آینده سازان میهن نجف آباد ۲ بر یک مهمانش دلوار کشتی جنوب را شکست داد. این دیدار در حالی برگزار شد که دلوار کشتی جنوب با دو برد متوالی […]

تیم آینده سازان ، تیم دلوار کشتی جنوب را زمین گیر کرد .
در هفته سوم مسابقات فوتبال بانوان باشگاههای کشور در ورزشگاه درچه خمینی‌شهر تیم آینده سازان میهن نجف آباد ۲ بر یک مهمانش دلوار کشتی جنوب را شکست داد.
این دیدار در حالی برگزار شد که دلوار کشتی جنوب با دو برد متوالی در هفته اول و دوم لیگ و با روحیه بالا به دیدار آینده‌سازان آمده بود و در طرف مقابل هم نماینده اصفهان هم نمی‌خواست در این بازی مقابل یکی از اصلی‌ترین رقیبانش در راه کسب قهرمانی ، امتیاز از دست بدهد.
نیمه اول این مسابقه گلی در بر نداشت اما شاگردان شیوا امینی در تیم آینده سازان میهن در نیمه دوم دست به کار شدند و با گل دقیقه ۶۰ صفورا جعفری پیش افتادند و ۲۰ دقیقه بعد از این گل هم ، وحیده ایثاری برای دومین بار دروازه دلوار کشتی جنوب بوشهر را گشود.
این نتیجه ۲بر صفر تا دقایق پایانی این مسابقه ادامه داشت تا اینکه ، هاجر شاهمرادی در وقت‌های تلف شده ، یکی از گل‌های خورده را برای تیم بوشهری جبران کرد اما این تیم در نهایت حریف آینده‌سازان میهن نشد تا با شکست۲ بر یک اصفهان را ترک کند.
محبوبه دهقان ، شیوا شکوری ، نجمه لطیفی و معصومه طالبی بازیکنان فصل گذشته آینده‌سازان میهن نیز امروز در ترکیب دلوار کشتی برابر تیم سابقشان به میدان رفتند.
داور این بازی به شیدا تخشا ، طاهره منصوری و فرزانه نصر از آینده‌سازان میهن و دو بازیکن تیم بوشهری کارت زرد نشان داد.
صفورا جعفری که هفته پیش مقابل فولاد نورد کوه سیرجان گلزنی کرده بود ، با گلی که امروز زد ، دو گله شد.
آینده سازان با دو بازی و یک بازی کمتر از تیم جنوبی ۶ امتیازی شد و دلوار کشتی جنوب هم با این شکست ۶ امتیازی ماند.
در دیگر مسابقه امروز ، در حالی که قرار بود تیم نگار دژ شیراز از ساعت۱۱ به مصاف همیاری شهرداری آذربایجان غربی برود ، این دیدار به دلیل حاضر نشدن تیم نگار دژ در ارومیه لغو شد و در آخرین بازی هم سیستان و بلوچستان میزبان پالایش گاز ایلام است.
پیش از این قرار بود مسابقات هفته سوم لیگ برتر به طور کامل روز پنج شنبه برگزار شود که به دلیل برگزاری کلاس مربیگری درجه یک آسیا ، دیدار تیمهای استقلال تهران و ملوان انزلی در روز شنبه و پاس همدان و هیأت گرگان نیز ، یکشنبه با هم روبه‌رو می‌شوند.
دیدار شهرداری بم با فولاد نورد کوه سیرجان هم به همین دلیل و البته آماده نبودن زمین شهرداری بم ، لغو شد.