دعوت بانوان ووشوکار نجف آباد به اردوی تیم ملی
دعوت بانوان ووشوکار نجف آباد به اردوی تیم ملی
کادر فنی تیم ملی جودوی بانوان کشور مهشید آرپناهی و نسرین محمد صالحی را به اردوی تیر ماه تیم ملی جهت شرکت در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا دعوت کرد.

دعوت بانوان ووشوکار نجف آباد به اردوی تیم ملی

کادر فنی تیم ملی جودوی بانوان کشور مهشید آرپناهی و نسرین محمد صالحی را به اردوی تیر ماه تیم ملی جهت شرکت در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا دعوت کرد.

ایمنا: سید محمد طباطبایی افزود: زهره حبیب الهی نیز که تمرینات خود در رشته گلبال را زیر نظر مربی اش زهره ابراهیمی ادامه می دهد، بنا به نظر کادر مربی گری تیم ملی نابینایان و کم بینایان در اردوی آماده سازی مسابقات پارا آسیایی جاکارتا شرکت خواهد کرد.

ملی پوشان جودو در نجف آباد

ملی پوشان جودو در نجف آباد

طباطبایی با اشاره به پایان اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشور در تهران طی روزهای اخیر اظهار داشت: در این اردو که با حضور بیست و چهار ورزشکار زن و مرد در دو رشته ریکرو و کامپوند برگزار شد، رویا نوریان اولین بانوی ملی پوش کمانداری شهرستان و امین پیر علی از با سابقه های تیم ملی به عنوان نمایندگان نجف آباد حضور داشتند.

اشاره به دعوت از مهدی شیر محمدی به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دیگر خبری بود که رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد با بیان آن اظهار داشت: در دوره بین المللی داوری درجه یک شطرنج که با تدریس امیر عرفان هاشمی به میزبانی شهر یزد برگزار شد، فرزانه ایمانیان از شهرستان ضمن کسب نمره قبولی در آزمون نهایی، راه خود برای فعالیت به عنوان داور فدراسیون جهانی شطرنج را هموار کرد.

برگزاری دومین مرحله استعداد یابی بزرگ شهرستان در رشته اسکیت و انتخاب پانزده شرکت کننده برتر دیگر خبری بود که طباطبایی با بیان آن اضافه کرد: در آخرین دوره رقابت های دو و میدانی انتخابی استان منیژه حیدری در ماده ۱۵۰۰متر به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و زهرا ایمانی در کنار بنت الهدی رحیمی نیز به ترتیب عناوین چهارم و پنجم ماده سه هزار متر را کسب کردند.

در رقابت های مچ اندازی قهرمانی استان نیز که با حضور هشت تیم در دسته راست دست ها و هفت تیم در چپ دست ها به مدت دو روز برگزار شد، تیم پاسارگاد به نمایندگی از نجف آباد موفق به کسب هفت مقام قهرمانی، پنج نایب قهرمانی و پنج نشان برنز در اوزان مختلف شد.

دعوت بانوان ووشوکار نجف آباد به اردوی تیم ملی