تعبیر خواب مادر شهید نجف آبادی
تعبیر خواب مادر شهید نجف آبادی
مادر شهید که فرزندش را رمضان سال 61 از دست داده بود، رمضان امسال خواب برگشتش را می بیند. می گوید این نتیجه رزق حلالی است که مرحوم پدرش سر سفره مان آورد.

تعبیر خواب مادر شهید نجف آبادی

مادر شهید که فرزندش را رمضان سال ۶۱ از دست داده بود، رمضان امسال خواب برگشتش را می بیند. می گوید این نتیجه رزق حلالی است که مرحوم پدرش سر سفره مان آورد.

آنا: مادر شهید حیدر غلامی: هر چهار فرزند پسرم حتی کوچک‌ترین شان با  ۱۳ سال سن  جبهه می رفتند ولی حیدر جور دیگری بود. درس که می خواند، حتی پول یک مداد را از ما نگرفت. خیلی باحیا و ساکت بود . بعد از ۳۶ سال معلمانش هنوز از سخت‌کوشی و مهربانی او  می‌گویند.

وی ادامه می دهد: شب ۲۱ ماه رمضان، بدون این‌که توشه‌ای برایش تهیه کنم، شسته و پاکیزه رفت و رمضان امسال خواب برگشتنش را دیدم. این برگشتن نتیجه نان حلالی است که پدرشان بر سفره این خانه آورد.  خدا این شهدا را برای خودش برد و آن‌گونه که می‌خواست با ایمان و مخلص خلق کرده بود.

مادر شهید

مادر شهید

او از مهمترین مطالب وصیت نامه فرزندش می گوید: به انجام واجبات به‌ خصوص مصرف خمس اموالش برای حوزه علمیه بسیار تأکید کرده. نماز اول وقت، نماز جمعه، تهیه جهیزیه برای  بی‌بضاعت ها و حفظ حجاب دیگر تاکیدات شهید است. حفظ حجاب به خواهرانش را زبانی نمی گفت، با جذبه و نگاهش آن ها را به این کار تشویق می کرد.

علی غلامی برادر شهید: حیدر با فوق دیپلم فنی و حرفه ای، چهار سال در روستاهای شهرستان از جمله اشن درس می داد. همزمان در جهاد هم بود و جبهه می رفت. استقامت، شجاعت، امانت‌داری و بخشندگی از صفات بارز برادرم بود  و هنوز هم دانش آموزان روستایی که زیر دستش تربیت شدند، از او ذکر خیر دارند.

یکی از سه خواهر شهید: زمان انقلاب هم خط مقدم مبارزه با رژیم پهلوی بود و خاطره الله اکبر گفتن هایش روی پشت بام، هنوز برای همسایه ها زنده است. بعد از هفتم شهادت حیدر، در عالم خواب خیلی خوشحال و خوش لباس دیدمش. گفتندهمان درجاتی  است که به شهید در آن دنیا داده شده.

شهید حیدر غلامی فرزند حسین در عملیات رمضان سال ۶۱ و در چنین روزهایی در تیر ماه و در حین عملیات و در شرق بصره به شهادت رسید و پیکر پاک و مطهرش بعد از گذشت ۳۶ سال در همان تاریخ شهادتش به آغوش خانواده‌اش بازگشته است.

تعبیر خواب مادر شهید نجف آبادی