عدم اعتراض، نشانه رضایت مردم نیست
عدم اعتراض، نشانه رضایت مردم نیست
افرادی که در این تجمعات شرکت می‌کنند گوش و زبانشان به دست کسانی است که جز ذلت و نابودی این نظام هدف دیگری ندارند ولی دولتمردان بدانند عدم بیان اعتراض معنایش این نیست که مردم مشکل ندارند.

عدم اعتراض، نشانه رضایت مردم نیست

فارس: حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اقدامات آمریکا برای مذاکره و ملاقات با مقامات ایرانی اظهار کرد: ما باید سر چه چیزی با شما مذاکره کنیم آن‌ هم در شرایطی که این ملت به اوج عزت و قدرت خود در منطقه و جهان رسیده است و باید بدانند خواب‌هایشان هرگز تعبیر نخواهد شد.

وی درباره تجمعات چند روز اخیر در کشور نیز افزود: این ملت به مسؤولانشان اعتماد دارند و به این درجه از فهم رسیده‌اند که در این مقطع زمانی و تهدیدهای دشمنان که از کوچک‌ترین تحرک این ملت به نفع خود استفاده می‌کنند، وارد تجمعات نمی‌شوند.

وی در ادامه با تأکید بر توجه جدی‌تر مسؤولان به رفع مشکلات گفت: در این شرایط هیچ‌یک از قوا نباید یک دقیقه استراحت داشته باشند و با دقت و جدیت در برابر مفسدان اقتصادی بایستند و مواردی که تخلف آنها قطعی شده را به سزای عملشان و اعدام برسانند.

امام‌جمعه نجف‌آباد ادامه داد: دولت باید تیم اقتصادی‌اش را ترمیم کند که فریاد همه این است که این تیم اقتصادی نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند و تکیه به دشمن هیچ‌چیز جز بدبختی برای ما نمی‌آورد.

امام جمعه نجف آباد

مصطفی حسناتی امام جمعه نجف آباد

عدم اعتراض، نشانه رضایت مردم نیست