تعطیلی بانک های نجف آباد
تعطیلی بانک های نجف آباد
نجف آباد در معرفی طرح ها به بانک رتبه هفتم و در پرداخت تسهیلات رتبه 23 را دارد. این نشان می دهد که بانک های شهرستان تعطیل هستند. نرخ بیکاری بیش از ۱۳ درصد شده.

تعطیلی بانک های نجف آباد

نجف آباد در معرفی طرح ها به بانک رتبه هفتم و در پرداخت تسهیلات رتبه ۲۳ را دارد. این نشان می دهد که بانک های شهرستان تعطیل هستند. نرخ بیکاری بیش از ۱۳ درصد شده.

ایرنا و فارس: معاون اقتصادی استاندار در جلسه مجمع نمایندگان استان و نشست شورای اداری گفت:در شهرستان  ۳۹ طرح به بانک کشاورزی ارائه شده که دو طرح درحال بررسی بوده و به یکی هم تسهیلات داده اند. اگر در مدت کوتاهی این اعتبارات جذب نشود، همه برگشت خواهد شد.
محمدعلی شجاعی گفت: در طرح کارورزی با وجود دارا بودن ۴۰ هزار دانشجو، تعهد  شهرستان ۳۱۸ نفر بوده که تنها ۱۷ نفر به صنایع معرفی شدند و در بحث اشتغال فراگیر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیده شده که با وجود دارا بودن هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در این شهرستان، تنها ۳ میلیارد تومان جذب شده است.

وی اضافه کرد: مدیران مربوطه فقط  یک هفته فرصت دارند  در خصوص جذب اعتبارات اشتعالزایی، پرداخت مطالبات شرکت گاز سوزان و تجهیز سیستم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اقدام و نتیجه را به استانداری اعلام کنند.

معاون استاندار اصفهان تصریح کرد: «ان‌شاءالله» به معنای وعده دادن‌های توخالی به درد مردم نمی‌خورد، باید در طرح‌های ارائه شده زمان دقیق به مردم داد.

شجاعی همچنین اظهار داشت:با توجه به درخواست مسؤولان و ظرفیت نجف‌آباد، کمیته کمیسیون ماده ۵  از دستور کار خارج و تمام پرونده‌های مرتبط با نجف‌آباد به فرمانداری ارجاع خواهد شد.

بانک

بانک

تعطیلی بانک های نجف آباد