در هفته دولت امسال سیزده طرح با اعتبار نزدیک به ۲۲ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد و سه طرح نیز با مجموع هزینه پیش بینی شده دو میلیارد و سیصد میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.

افتتاح های ۲۲ میلیاردی در نجف آباد

در هفته دولت امسال سیزده طرح با اعتبار نزدیک به ۲۲ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد و سه طرح نیز با مجموع هزینه پیش بینی شده دو میلیارد و سیصد میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.

ایمنا: مجتبی راعی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته نجف آباد با گرامیداشت هفته دولت و ۵۸شهید کارمند این شهرستان اظهار داشت: ساختمان جدید هلال احمر، مجتمع پرورش شتر مرغ، پنجاه و نه طرح مخابراتی، شرکت تولیدی فرآورده های چوبی، مرکز مشاوره صنعتی، ساختمان دهیاری روستاهای جلال آباد، رحمت آباد و همت آباد در کنار مجموعه طرح های ایمن سازی ورودی های روستاهای بخش مهردشت از جمله طرح های آماده بهره برداری هستند.

راعی که کمتر از دو ماه از حضورش در فرمانداری ویژه نجف آباد می گذرد، اضافه کرد: یک باب کتابخانه، مرکز جامع معاینات پزشکی و زیرگذر روستای رحمت آباد از جمله طرح هایی است که به زودی کلنگ زنی خواهند شد و در آینده نیز زیر گذر روستای فیلور و مجتمع آموزشی شهید حجتی به زمین زده خواهد شد.

معاون استاندار اصفهان از اضافه شدن یازده تشکل مردم نهاد جدید به ۸۵ مجموعه فعال کنونی در هفته های آینده  و بهره برداری از مجتمع آموزشی شهید حجتی از ابتدای مهر ماه خبر داد و گفت: پروژه های در دست اجرای شهرستان بیش از دویست میلیارد تومان ارزش دارند که از جمله آن ها می توان به کشتارگاه صنعتی، شبکه جمع آوری فاضلاب، طرح توسعه بیمارستان شهید محمد منتظری و  بیمارستان ۲۱۶تختوابی مقابل دادگستری اشاره کرد که در جلسه اخیر شورای اداری استان، واگذاری این بیمارستان به بخش خصوصی جهت تکمیل و بهره برداری از طرح مورد تصویب قرار گرفت.

وی از واگذاری اختیار تشکیل جلسات کمیته کار کمیسیون ماده ۵ استانداری به شهرستان و حل مشکل آب تعدادی از روستاهای مهردشت به عنوان دیگر دستاوردهای نشست اخیر مجمع نمایندگان و مدیران ارشد استان در نجف آباد نام برد و اضافه کرد: در سال جاری حدود ۱۹ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی برای ۱۷۰ پروژه شهرستان در نظر گرفته شده و در سال گذشته نیز با جذب سه میلیارد و دویست میلیون تومان از اعتبارات اشتغال زایی، رتبه اول استان از این لحاظ را کسب کردیم.

اشاره به فعال بودن نزدیک به ۶۰ کارگروه در فرمانداری نجف آباد و پیگیری جاری شدن آب جهت باغات نجف آباد دیگر مواردی بود که فرماندار نجف آباد با تشریح آن ها گفت: امسال نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ برای موضوع اشتغال فراگیر در نظر گرفته شده و در کنار آن حدود ۱۵ میلیارد تومان هم برای اشتغال روستایی با نرخ سود ۶درصد پرداخت خواهد شد.

اعلام ایجاد ۴۲۰۰ شغل جدید در شهرستان طی سال گذشته آخرین مطلبی بود که فرماندار با بیان آن گفت: برای جذب تسهیلات مربوط به ایجاد اشتغال و همچنین حفظ و توسعه اشتغال موجود نیازمند همکاری بهتر و بیشتر سیستم بانکی در کنار دیگر دستگاه های متولی هستیم.

فرماندار نجف آباد

مجتبی راعی

افتتاح های ۲۲ میلیاردی در نجف آباد