تشییع دو شهید در نجف آباد+اسامی و تصاویر
تشییع دو شهید در نجف آباد+اسامی و تصاویر
از ۱۴ شهیدی که به زودی در اصفهان تشییع خواهند شد، دو شهید نیز متعلق به نجف آباد است. شهیدان سید مهدی شریعتی و غلامرضا مهدیه که به ترتیب در سال های61 و 67 در شرق بصره و شبه جزیره فاو شهید شده بودند.

تشییع دو شهید در نجف آباد+اسامی و تصاویر

از ۱۴ شهیدی که به زودی در اصفهان تشییع خواهند شد، دو شهید نیز متعلق به نجف آباد است. شهیدان سید مهدی شریعتی و غلامرضا مهدیه که به ترتیب در سال های۶۱ و ۶۷ در شرق بصره و شبه جزیره فاو شهید شده بودند.

فارس: محمود میرزا امیری مسؤول امور ایثارگران سپاه صاحب‌الزمان گفت: از چهارده شهید، پنج نفر شناسایی شده و بقیه گمنام هستند. دو شهید از نجف آباد و سه شهید هم از اصفهان، فلاورجان و شهررضا هستند.

مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر مطهر این شهدای تازه تفحص‌شده به همراه ۹ شهید گمنام روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه مصادف با ۷ محرم‌الحرام از ساعت ۱۵:۳۰، همزمان با مراسم شیرخوارگان حسینی از فلکه رهنان به سمت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

زمان تشییع و خاکسپاری شهدای نجف آباد، طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

به استناد اطلاعات پایگاه خبری کنگره شهدای نجف آباد: سید مهدی شریعتی فرزند حسین در تیر ماه۶۱ و در سن بیست و چهار سالگی طی عملیات رمضان در شرق بصره به شهادت رسید. او که مدرک کارشناسی رشته ریاضی را از دانشگاه اصفهان گرفته بود، در مقطع شهادت به عنوان یک طلبه در گردان انبیاء لشکر۸نجف اشرف حضور داشت. برای این شهید در نهمین ردیف قطعه ۲گلزار شهدای نجف آباد صورت قبر گرفته اند.

شهید سید مهدی شریعتی

شهید سید مهدی شریعتی

 

شهید غلامرضا مهدیه فرزند محمد علی نیز در اولین ماه سال ۶۷ در بیست و سه سالگی در خط پدافندی شبه جزیره فاو به شهادت رسید. برای این دانشجوی رشته علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، در ردیف ۱۸ قطعه سه گلزار شهدای نجف آباد، صورت قبر پیش بینی کرده اند.

شهید غلامرضا مهدیه

شهید غلامرضا مهدیه

سه شهید دیگر نیز از استان اصفهان شناسایی شده اند. اکبر صیادی از اصفهان که در رمضان شهید شده، حسین قاسمی از شهدای فلاورجان در عملیات محرم و نبی الله محسنی از نیروهای شهررضا که در عملیات محرم شهید شده بود.

تشییع دو شهید در نجف آباد+اسامی و تصاویر