رتبه سوم نجف آباد از لحاظ تعداد دانش آموزان در اردوهای راهیان نور
رتبه سوم نجف آباد از لحاظ تعداد دانش آموزان در اردوهای راهیان نور

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان از اعزام ۱۲۰ دانش‌آموز نخبه اصفهانی به راهیان نور خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ادیب عصر امروز در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور، اظهار کرد: ۱۲۰ نفر از دانش‌آموزان طی سه مرحله در ماه جاری […]

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان از اعزام ۱۲۰ دانش‌آموز نخبه اصفهانی به راهیان نور خبر داد.

راهیان نور دانش آموزی

راهیان نور دانش آموزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ادیب عصر امروز در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور، اظهار کرد: ۱۲۰ نفر از دانش‌آموزان طی سه مرحله در ماه جاری به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند؛ پس از شهر اصفهان، خمینی‌شهر و نجف‌آباد بیشترین اعزام دانش‌آموز را به راهیان نور داشته‌اند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان با اشاره به یک دوره فرهنگی ویژه برای دانش‌آموزان، تصریح کرد: در این دوره علاوه بر کلاس بازدید از زیارتگاه‌ها به عمل می‌آید.

وی ادامه داد: دلنوشته‌های دانش‌آموزان بعد از سفر جمع‌آوری شده و به صورت کتاب درآمده و برای دانش‌آموزان درب منزل ارسال می‌شود.

ادیب در پایان متذکر شد: امسال سال چهارم اردوهای دانش‌آموزی است که نخبگان دانش‌آموزی در آن همراه کاروان راهیان نور حضور دار