ساخت رستوران در پارک کوهستان نجف آباد+تصویر
ساخت رستوران در پارک کوهستان نجف آباد+تصویر
به دنبال توافقات صورت گرفته با سرمایه گذار بخش خصوصی، مراحل مربوط به ساخت رستوران «راه چوبی» در قسمت انتهایی پارک کوهستان با پیش بینی هزینه یک و نیم میلیارد تومان شروع شده است.

ساخت رستوران در پارک کوهستان نجف آباد+تصویر

پایگاه خبری شهرداری: شهردار نجف آباد گفت: این رستوران که دارای نمایی چوبی و متناسب با پارک و محیط کوهستان خواهد بود، بر روی ۱۶۰۰ متر مربع از زمین های تپه مخزن ذخیره سازی آب شهر در ضلع شمالی پارک کوهستان، ظرف هجده ماه آینده ساخته خواهد شد.
مسعود منتظری با اشاره به حجم بالای عملیات خاکریزی در محل جانمایی شده برای رستوران اظهار داشت: رستوران نزدیک به پانصد متر مربع زیربنا خواهد داشت و بقیه فضای در نظر گرفته شده برای این پروژه مشارکتی به ساخت محوطه، آلاچیق و دیگر زیرساخت های مورد نیاز اختصاص پیدا خواهد کرد.

رستوران راه چوبی در پارک کوهستان نجف آباد

رستوران راه چوبی در پارک کوهستان نجف آباد

سرمایه گذار جوان این طرح، پس از بهره برداری از رستوران طی چند سالی که در قرارداد مشخص شده، تمامی زیرساخت های فراهم شده را به شهرداری واگذار خواهد کرد.

 

طراحی هتل ۲۲هزار متر مربعی در شمال شهر
شهردار نجف آباد در بخش دیگری از سخنان خود به ادامه مذاکرات با بخش خصوصی جهت تایید نقشه و عقد قرارداد ساخت هتل و رستوران در بیست و دو هزار و پانصد متر مربع از زمین های شمال شهر اشاره کرد و بیان داشت: در این مجموعه فضاهایی مانند هتل، رستوران و بازارچه صنایع دستی پیش بینی شده و در حال حاضر مشغول بررسی طرح های ارائه شده توسط یک سرمایه گذار از تهران هستیم.

 

پیگیری احداث پمپ بنزین های خطی
منتظری همچنین اضافه کرد: پس از ماه ها پیگیری و مذاکره، قرارداد ساخت چندین پمپ بنزین خطی و کوچک با سرمایه گذار بخش خصوصی نهایی شده و در صورت صدور مجوزهای قانونی لازم، وارد فاز احداث آن ها در نقاط مختلف شهر خواهیم شد.
وی به فعال شدن تعدادی از این پمپ بنزین در سطح استان اشاره کرد و گفت:در ابتدا نزدیک به ده نقطه برای احداث این جایگاه های خاص و موثر در کاهش ترافیک در نظر گرفته شده بود که در ادامه با توجه به محدودیت های قانونی شرکت پخش فرآورده های نفتی در خصوص حداقل فاصله قانونی دو جایگاه، این تعداد به پنج نقطه کاهش پیدا کرد.
جایگاه های خطی عرضه سوخت، فضای بسیار کمی را اشغال کرده و امکان ایجاد آن ها در نقاط متعددی از سطح شهر برای رفاه بیشتر شهروندان وجود دارد.

ساخت رستوران در پارک کوهستان نجف آباد+تصویر