این همه در آمد کشور کجا می رود
این همه در آمد کشور کجا می رود
حرف مردم- «علیرضا سروری» نوشته: دولت تدبیر و امید در پنج سال گذشته اصرار داشتند حقوق کارمندان و بازنشستگان به اندازه تورم افزایش یابد. چرا اکنون که هزینه زندگی در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ به علت سه برابر شدن نرخ ارز سه برابر شده سکوت اختیار کرده اند .

این همه در آمد کشور کجا می رود

حرف مردم– «علیرضا سروری» نوشته: دولت تدبیر و امید در پنج سال گذشته اصرار داشتند حقوق کارمندان و بازنشستگان به اندازه تورم افزایش یابد. چرا اکنون که هزینه زندگی در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ به علت سه برابر شدن نرخ ارز سه برابر شده سکوت اختیار کرده اند .

بسته حمایتی از بازنشستگان و کارمندان و کارگران چرا فقط در حد حرف باقی مانده است ؟ باید طرحی را نمایندگان به مجلس بدهند که مجلس و دولت برای بدوجه سال ۹۸ در آمدهای کشور را عادلانه بین مردم تقسیم کند . تمام مشکلات کشور از سوء مدیریت در توزیع ناعادلانه ثروت در کشور است.

هدف اصلی مردم در سال ۵۷ برای تغییر رژیم این بود که ثروت کشور به حلقوم آمریکا و شاه و اطرافیانش واریز می شد . الان درآمد هنگفت کشور که چند صد برابر سال ۵۷ است کجا می رود؟ چرا ۱۱میلیون تحت پوشش کمیته امداد داریم ؟ چرا در پرداخت حقوق و مزایا این همه تبعیض وجود دارد ؟ در آمد نفت ؛ گاز ؛ معادن آهن و مس و طلا و پتروشیمی ها و عوارض و مالیات کجا مصرف می شود ؟

وقتی خط فقر در آمد زیر ۴ میلیون تومان اعلام می شود یک فرهنگی باید ۱۲۰۰۰۰۰ تومان حقوق بگیرد ؟ یک بازنشسته فرهنگی با سی سال سابقه کار باید ۲۱۵۰۰۰۰تومان حقوق بگیرد ؟ ( وزیر صمت روز شنبه (۲۴/۶/۹۷) اعلام کرد تولید طلا در کشور از مرز ۱۰تن در سال عبور کرد .

نمایندگان محترم مجلس : قانون از کجا آوردی را که اجرا نکردید ، پس زحمت بکشید قانون « این همه در آمد کشور کجا می رود» را اجرا کنید .

بودجه

بودجه

این همه در آمد کشور کجا می رود