انتشار فیش حقوقی نماینده نجف آباد+تصاویر و مدارک
انتشار فیش حقوقی نماینده نجف آباد+تصاویر و مدارک
نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی در راستای شفافیت بیشتر عملکرد خود، میزان دقیق دریافتی اش از مجلس و ریز هزینه های دفاتر خود را به صورت رسمی منتشر کرد.

انتشار فیش حقوقی نماینده نجف آباد+تصاویر و مدارک

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی در راستای شفافیت بیشتر عملکرد خود، میزان دقیق دریافتی اش از مجلس و ریز هزینه های دفاتر خود را به صورت رسمی منتشر کرد.

ابوالفضل ابوترابی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایمنا از نجف آباد اعلام داشت: بنده نزدیک به۲۲ میلیون تومان از مجلس حقوق دریافت می کنم که تمامی این مبلغ صرف هزینه های دفتر و کمک به مستمندان، چند خیریه و برخی موسسات فرهنگی به همراه کمک به اجرای برخی طرح های عمرانی در سطح حوزه انتخابیه می شود.

ابوترابی با اشاره به ورودش به مجلس از جایگاه دادستانی اضافه کرد: طبق قانون بنده همچنان حقوق بگیر دستگاه قضایی هستم که بسته به شرایط بین ۳۰ تا ۵۰درصد این مبلغ نیز به مصرف امور ذکر شده می رسد و مابقی به مخارج شخصی و خانوادگی بنده اختصاص پیدا می کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خاطر نشان کرد: پس از سال ها حضور در دستگاه قضایی و دو دوره نمایندگی مجلس، تنها دارایی بنده یک منزل مسکونی دو طبقه با زیربنای تقریبی دویست متر مربع و یک خودروی سواری سمند است و همان طور که بارها نیز تاکید کرده ام، هر کسی هر گونه املاک، مستغلات یا دارایی دیگری از بنده سراغ دارد می تواند معرفی کند تا به نام همان شخص انتقال مالکیت پیدا کند.

ابوترابی که عضو کمیسیون شاهد و ایثارگر مجلس و از جوان ترین منتخبان مردم در ساختمان بهارستان به شمار می آید، ادامه داد: خودروی سمند دوره اول را به خیریه غنچه های بهشت در کرون اهدا کرده و در دوره دهم نیز با فروش خودروی سراتو که به نمایندگان داده شد، باقیمانده هزینه تامین یک دستگاه آمبولانس دویست میلیون تومانی برای همین خیریه پرداخت گردید.

اینستکس

ابوالفضل ابوترابی

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی دوره نهم مجلس خاطر نشان کرد: سه دختر سه تا ۹سال دارم و بستگان درجه اول بنده تاکنون کوچکترین استفاده ای از جایگاه نمایندگی مجلس نکرده اند. از تسهیلات قرض الحسنه ای نیز که مجلس طی هر دوره بنا به درخواست نمایندگان تخصیص می دهد، بنده ۱۴۰میلیون تومان دریافت کرده ام که تمامی این مبلغ هم مطابق اسناد موجود در زمینه توسعه زیرساخت های خیریه غنچه های بهشت مصرف شده است.

ابوترابی در پایان گفت: ۶میلیون تومان از حقوق ماهیانه هر نماینده مربوط به تامین خانه مسکونی در تهران است که بنده با اختصاص این مبلغ به امور خیریه غنچه های بهشت، از اسکان خانواده ام در تهران صرف نظر کرده و تمامی شش سال اخیر به جز اولین سال دوره نهم را در اتاق کارم می خوابم. مشابه این اقدام را نمایندگان دیگری مانند حاجی دلیگانی نماینده فعلی شاهین شهر و فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد نیز انجام می دهند.

هر دو تا سه نماینده مجلس، یک دفتر کاری مشترک دارند که بخشی از آن به وسیله دکوراسیون موجود از قسمت اداری جدا شده تا نمایندگان امکان استراحت جزئی یا انجام برخی امور شخصی خود را داشته باشند که ابوترابی از همین فضا برای خوابیدن در مجلس استفاده می کند.

محل خواب ابوترابی در تهران

محل خواب ابوالفضل ابوترابی در مجلس شورای اسلامی

در ادامه نیز می توانید ریز هزینه های ماهیانه دفاتر ابوالفضل ابوترابی در تهران، نجف آباد و تیران و کرون را مشاهده کنید:

– ۴ میلیون و دویست هزار  تومان پرداخت دستمزد برای ۷نفر از پرسنل دفاتر

از این تعداد یک نفر به صورت اداره کار حقوق دریافت کرده و بقیه در قالب حق الزحمه دریافتی دارند.

–  ۱میلیون و ۸۰۰هزار تومان کمک به افراد بی بضاعت

– ۳ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان کمک به موسسات و مجموعه های فرهنگی تازه تاسیس

– ۶میلیون تومان کمک به خیریه های مختلف از جمله خیریه غنچه های بهشت مخصوص نگهداری شبانه روزی از معلولان جسمی و ذهنی، خیریه درمان سرطان زیتون و چند خیریه تازه تاسیس در نقاط محروم حوزه انتخابیه

– ۴میلیون تومان اختصاص به هزینه های دفاتر نماینده شامل آب، برق، گاز و تلفن به همراه هزینه های مربوط به تردد به تهران

– حدود ۳میلیون تومان از باقیمانده حقوق۲۲ میلیون تومانی مجلس نیز برای مصارف پیش بینی نشده اختصاص پیدا کرده است که از جمله آن ها می توان به پرداخت اقساط مربوط به ۶۰ میلیون تومان اقساط تسهیلات دریافتی توسط دو خیریه درمان سرطان و  خیریه زنان بی سرپرست به همراه تسویه تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی اخذ شده برای ساختمان شوراهای احل اختلاف شهرستان نجف آباد و تهیه نقشه های مجموعه چهارسوق در بافت مرکزی نجف آباد با هزینه بالغ بر پنجاه میلیون تومان اشاره کرد که به صورت اقساط تسویه شد.

در بخش دیگری از این گزارش نیز تصاویر مربوط به خیریه غنچه های بهشت مستقر در  کرون، روبه روی جاده دهق و علویجه به همراه اسناد فروش یک دستگاه سراتو و اختصاص یک دستگاه سواری به این مجموعه قابل مشاهده است.

انتشار فیش حقوقی نماینده نجف آباد+تصاویر و مدارک