پیشرفت ۶۰درصدی خاکبرداری مرکز دیالیز نجف آباد
پیشرفت ۶۰درصدی خاکبرداری مرکز دیالیز نجف آباد
به دنبال کلنگ زنی مرکز دیالیز 56 تختخوابی خیریه در شهریور ماه سال جاری، عملیات خاکبرداری این مجموعه تاکنون نزدیک به شصت درصد پیشرفت فیزیکی داشته ولی گرانی لوازم یدکی کامیون ها، سرعت کار را تا حدود زیادی کاهش داده است.

پیشرفت ۶۰درصدی خاکبرداری مرکز دیالیز نجف آباد

به دنبال کلنگ زنی مرکز دیالیز ۵۶ تختخوابی خیریه در شهریور ماه سال جاری، عملیات خاکبرداری این مجموعه تاکنون نزدیک به شصت درصد پیشرفت فیزیکی داشته ولی گرانی لوازم یدکی کامیون ها، سرعت کار را تا حدود زیادی کاهش داده است.

ایمنا: مدیر عامل خیریه قمر بنی هاشم نجف آباد گفت: در ابتدای آغاز به کار این پروژه، اتحادیه کامیون داران شهرستان قول دادند که بخش زیادی از کار را به صورت رایگان انجام دهند که این کار تا چندی پیش نیز ادامه پیدا کرد و منجر به پیشرفت شصت درصدی فاز خاکبرداری طرح شد ولی متاسفانه تشدید مشکلات این قشر زحمتکش، تکمیل این مرحله را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

علی سلیمان نژاد از درخواست مطرح شده در خصوص ورود شهرداری برای تکمیل عملیات خاکبرداری سخن گفت و اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد طی سال های اخیر نهایت همکاری را با این مجموعه مردم نهاد داشته اند به طوری که پروانه ساختمان جدید این مجموعه با زیربنای ۴۵۰۰ متر که ارزشی بالغ بر دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان داشت را به صورت رایگان برای خیریه صادر کردند.

وی از ارائه خدمات این خیریه به بیش از هزار و چهارصد بیمار در نقاط مختلف شهرستان سخن گفت و اضافه کرد: در حال حاضر تنها مرکز دیالیز نجف‌ آباد به صورت چهار شیفت در بیمارستان شهید محمد منتظری فعال است و روزانه هشت نفر نیز برای انجام این کار به مراکز سطح شهر اصفهان اعزام می شوند ولی به نظر می رسد در مقطع بهره برداری از مرکز دیالیز انجمن نیز، تمامی ظرفیت پنجاه و شش تخت این مرکز مورد استفاده قرار گیرد.

سلیمان نژاد پیشگیری را راهکاری بسیار ارزان تر و کم زحمت تر جهت جلوگیری از گسترش بیماری هایی مانند نارسایی کلیه دانست و خاطر نشان کرد: در مرکز توانبخشی شهید صدوقی نیز که چندین سال است توسط این انجمن مدیریت می شود، بیش از دویست و چهل بیمار به صورت شبانه روز و شصت نفر در قالب خدمات روزانه تحت پوشش قرار دارند.

علی سلیمان نژاد

علی سلیمان نژاد

پیشرفت ۶۰درصدی خاکبرداری مرکز دیالیز نجف آباد