نمایش «سوته دلان» در نجف آباد
نمایش «سوته دلان» در نجف آباد
در این نمایش که تا روز جمعه 25 آبان ماه در تماشاخانه نگاه نجف آباد ادامه خواهد داشت، هنرمندانی مانند  سید جواد نوریان ، علی بیگدلی ، منصور مهدی پور ، عارفه قیطاسی ، خورشید رحیمی و تینا کاظمی به ایفای نقش می پردازند .

نمایش «سوته دلان» در نجف آباد

در این نمایش که تا روز جمعه ۲۵ آبان ماه در تماشاخانه نگاه نجف آباد ادامه خواهد داشت، هنرمندانی مانند  سید جواد نوریان ، علی بیگدلی ، منصور مهدی پور ، عارفه قیطاسی ، خورشید رحیمی و تینا کاظمی به ایفای نقش می پردازند .

خبرگزاری صدا و سیما: کارگردان نمایش گفت: سوته دلان روایت یک خانواده قدیمی را بیان می‌کند که برادر بزرگ خانواده سرپرستی خانواده را بر عهده دارد و برادر کوچک‌تر که دچار اختلالات ذهنی است نیز در این خانواده زندگی می‌کند .
امیر قیطاسی افزود: این نمایش به نویسندگی زنده یاد علی حاتمی یک سبک رئالیسمی و با یک نگاه اجتماعی ترسیم شده است و موضوع آن بر مبنای موضوعات اخلاقی است .
تماشاخانه خصوصی نگاه توسط گروه نمایشی به همین نام با مدیریت میثم طاهری در دی ماه ۹۶  در خیابان شریعتی غربی، بلوار شهیدان فقهی، روبروی مجتمع مسکونی شریعتی،حدفاصل خیابان پروین و کشاورز آماده شده و از امکاناتی مانند  سالن نمایش بلک باکس با ظرفیت ۸۵ نفر تماشاگر (قابل افزایش تا ۱۱۰ نفر)،آرشیو لباس،اتاق پرو و گریم، اتاق انتظار، کافه تریا و پلاتو تمرین  برخوردار است.

نمایش

نمایش

نمایش «سوته دلان» در نجف آباد