افتتاح موزه تنوع زیستی در نجف آباد
افتتاح موزه تنوع زیستی در نجف آباد
در ششمین روز دهه فجر 97، موزه تنوع زیستی شهرستان نجف آباد همراه با کارگاه های آموزشی و پوست آرایی (تاکسیدرمی) با زیربنای ۱۵۰متر مربع و سرمایه گذاری یکصد وچهل میلیون تومانی آموزش و پرورش و محیط زیست در پژوهشسرای شهید حجتی افتتاح شد.

افتتاح موزه تنوع زیستی در نجف آباد

در ششمین روز دهه فجر ۹۷، موزه تنوع زیستی شهرستان نجف آباد همراه با کارگاه های آموزشی و پوست آرایی (تاکسیدرمی) با زیربنای ۱۵۰متر مربع و سرمایه گذاری یکصد وچهل میلیون تومانی آموزش و پرورش و محیط زیست در پژوهشسرای شهید حجتی افتتاح شد.

ایرنا: برای بازسازی بنا و ایجاد تجهیزات مورد نیاز این مجموعه که سال گذشته کلنگ زنی شده بود، اداره کل محیط زیست استان نزدیک به صد میلیون تومان و آموزش و پرورش شهرستان بالغ بر چهل میلیون تومان هزینه کرده اند.

موزه تنوع زیستی به مکانی اطلاق می شود که نمونه ها، جلوه ها و ذخایر متنوع جانوری و گیاهی و شواهدی از طبیعت در آن جمع آوری، ثبت، ضبط، شناسایی، طبقه بندی و نگهداری شده و به نمایش گذاشته می شوند.

حفظ ذخایر غیر زنده ژنها، ارائه خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی در زمینه علوم طبیعی و حیات وحش، ارتقا سطح آگاهی، دانش و فرهنگ زیست محیطی مردم و شناساندن هر چه بیشتر محیط طبیعی به جامعه از دیگر اهداف چنین موزه هایی است.

نجف آباد نیوز: در اصل خبر اشاره ای به ساعات و نحوه بازدید از این موزه نشده . پژوهشسرای شهید حجتی در تقاطع خیابان های ۱۷ شهریور و فردوسی مرکزی قرار گرفته.

موزه ملی

موزه ملی

افتتاح موزه تنوع زیستی در نجف آباد